Translate

Zoek je iets?

woensdag 9 oktober 2013

Last van een droge huid?

 

Hoi allemaal,

Zoals jullie weten is het herfst en komt de regen en de sneeuw er weer aan! Je huid merkt natuurlijk ook iets van deze verandering en wordt in de winter vaak erg droog, en misschien zelfs wel schraal. Ik heb DE oplossing! Zwitsal op 't wangetje
 
 
 
Verzorgingsproducten - Op 't Wangetje
 
En ik hoor jullie al weer denken, 'Zwitsal is voor baby's.' Ja dat klopt maar als het voor een babyhuidje goed is, dan toch ook voor onze huid...
Bol.com over dit product: "Zwitsal Op ´t Wangetje beschermt de kwetsbare gezichtshuid van je baby bij koude of wind. De babywangetjes worden vaak snel schraal. Doordat de bloedvaatjes in het gezichtje gaan uitzetten, worden schrale wangetjes vaak een beetje rood. Vooral als je veel met je baby naar buiten gaat in koud en guur weer, drogen de wangetjes snel uit. Je kunt hiervoor Zwitsal Op ´t Wangetje gebruiken. Deze gezichtscrème biedt de huid bescherming bij weer en wind. Zwitsal Op ’t Wangetje is verrijkt met kamille-extracten, bekend om de verzorgende en verzachtende werking."
 
Oké waarom dit product? Ten eerste omdat Zwitsal gewoon heerlijk ruikt! Tja dat is gewoon zo. Daar kan niemand om heen, Zwitsal ruikt fantastisch!

En ten tweede omdat het gewoon goed werkt. Ik smeer mijn gezicht in (helemaal) en het beschermt me tegen het weer. Dus zeg dag tegen schrale/ droge huid deze winter!
En als je deze blij baby ziet ben je toch meteen om?
bron: google
 
Wat is/zijn jouw favoriete producten als het gaat om een droge huid?
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow