Translate

Zoek je iets?

zaterdag 7 december 2013

HAPPY BIRTHDAY TO MUSICALMEID

Hey allemaal,

Er is er een jarig. Hoera, Hoera dat kun je wel zien dat is musicalmeid! Vandaag bestaat musicalmeid precies 1 jaar!
 

Ik heb dit afgelopen jaar veel geleerd over blogs en over hoe je blogt. In het begin deed ik niet zoveel met mijn blog, en als ik iets schreef was het heel erg kort. Nu blog ik meer, ik probeer zo vaak mogelijk te bloggen maar af en toe komt het er gewoon niet van....
Ik ben dit jaar heel erg van bloggen gaan houden en het is een hobby van mij geworden. Ik vind het geweldig om blogs te lezen en vooral te schrijven! Zoals ik net al zei deed ik in het begin niet zoveel met mijn blog, maar dat is steeds meer geworden en ik ben zeker van plan om het nóg meer te laten worden! Nu ik sinds kort ook mijn eigen Tumblr account voor deze blog heb aangemaakt heb ik dat gevoel nog meer! Dus... Jullie zijn nog lang niet van mij af!



Ik wil nog even zeggen dat ik super veel van bloggen houd, en dat ik het super leuk vind dat jullie dit allemaal lezen, daar doe ik het toch ook allemaal wel voor, het maakt het een stuk leuker een soort beloning voor wat je doet. Dus ik ga veel meer bloggen, ik ga proberen nog meer te bloggen als ik al deed. Nou is het er de laatste paar dagen niet echt van gekomen maar dat kwam doordat ik het even heel erg druk had met school. Maar nu ga ik weer meer bloggen, en er zou nog steeds af en toe een dag zijn waarop ik niets kan bloggen vanwege school. Maar ik probeer zoveel mogelijk vooruit te werken zodat dat zo min mogelijk voorkomt. Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen en volgen van musicalmeid!

 


Hieronder zingen de Minions speciaal voor musicalmeid happy birthday!




Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow