Translate

Zoek je iets?

woensdag 26 februari 2014

Best disney songs- when will my life begin

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een best disney song voor jullie... Namelijk when will my life begin uit Rapunzel!

Een super lied, wat Rapunzel zingt als ze in haar toren zit, ze wilt zo graag naar buiten en genieten van het leven, dit is dus best wel aan het begin van de film...
Het gaat over de dagelijkse dingen die zij doet en over hoe graag ze weg wilt en haar leven wilt starten!

Dit liedje vind ik eigenlijk niet echt een disney liedje, het is vrij modern en niet erg sprookjesachtig, dus niet iets wat we van Disney gewend zijn! Maar het is leuk en het is nieuw! Wat goed is denk ik aangezien het een vrij moderne film is lijk me dit best goed! Disney gaat met de tijd mee en ik denk dat dat goed is!
Volgens mij is Rapunzel ook de eerste prinsessen die niet getekend is, zeg maar... Disney slaat dus een heel nieuw pad in met deze film en muziek!




De clip die erbij hoort vind ik ook echt hilarisch! Je ziet Rapunzel haar dagelijkse bezigheden doen en ik vind dat ze erg goed met haar haar kan omgaan ;-)


Wat vind jij van dit liedje? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow