Translate

Zoek je iets?

dinsdag 29 april 2014

The story of Tao

Hoi allemaal,

Vandaag ga ik jullie informatie geven over een collectie van Rituals!
Rituals is een merk dat allerlei dingen verkoopt om je te laten relaxen, je moet hierbij denken aan badschuim, body scrub maar bijvoorbeeld ook geurstokjes!
Ik weet niet waarom, maar ik vind de geuren van Rituals gewoon altijd perfect ruiken, ze ruiken namelijk erg natuurlijk en ik word er altijd heel erg vrolijk van!


Mijn favoriete collectie is de Tao collectie, dit is een serie gebaseerd op Yin en Yang en dan vooral op het Ying gedeelte. Het idee is dus om een goede balans in jezelf te vinden bij deze collectie, ik kocht het eigenlijk gewoon omdat ik hem super lekker vond ruiken...
In de serie zitten
* voetenbalsem
* bodycrème
* ontspannend serum
* deodorant (zowel stick als spray)
* doucheschuim
* scrubcrème
* badschuim
* massage olie
* Bed and Body mist

Als je alles zo onder elkaar ziet is het wel een erg grote collectie, gelukkig heeft Rituals daar iets op gevonden! Stel, je wilt wel een aantal dingetjes proberen, maar je weet niet of je het wel fijn vindt en je wilt ook niet meteen de hele collectie kopen, dan kan je van sommige collecties een verpakking kopen (het is een cadeau pakket) met 4 dingen van de collectie, maar deze zijn dan in een klein formaat.
Zo kan je toch meerdere dingen kopen, maar is het niet meteen super duur!



Ik ben vooral erg te spreken over de badschuim en de doucheschuim. De badschuim ruikt heerlijk en ik voelde me daarna heel erg ontspannen. Maar de doucheschuim vind ik nog het fijnste. Bij alle collecties van Rituals doe je namelijk gewoon de doucheschuim op je hand en is het dan een soort gel, maar als het eenmaal op je hand ligt gaat het schuimen! Zo pak je dus nooit te veel van je favoriete doucheschuim. 

Ik zei net al dat Rituals je in balans wilt brengen met deze collectie, je vraagt je misschien wel af hoe, dit doen ze namelijk door de geur van witte lotus en groene thee. 
Lotusbloemen zijn in Oosterse landen een erg belangrijk symbool het staat namelijk voor puurheid en spirituele groei
De groene thee zorgt er o.a. voor dat je huid na gebruik zacht aanvoelt! 

Kortom: The story of Tao is een collectie van Rituals die ervoor zorgt dat je weer in balans komt, dit doen ze door verschillende heerlijk geurende producten, waarin lotus en groene thee verwerkt zijn! 

informatie: http://eu.rituals.com/nl-nl/tao.html
foto's: eu.rituals.com 
           www.djokja.nl
           
Wat vind jij van The story of Tao collectie? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow