Translate

Zoek je iets?

vrijdag 30 mei 2014

Rituals ~ The story of Sakura

Hoi allemaal,

Vandaag weer een story of. Dit keer van Sakura.
eu.rituals.com over Sakura.

Het verhaal achter Sakura RITUALS...?

Al eeuwenlang viert men in Japan de jaarlijkse bloei van de Kersenbloesem. De Kersenbloesem, de Sakura, markeert het ontwaken van de natuur en symboliseert dat leven en schoonheid vluchtig zijn en dat je er vol overgave van moet genieten. Geïnspireerd door deze traditie combineert onze Sakura collectie het zoete aroma van Kersenbloesem met de verzorgende eigenschappen van Rijstmelk. Zo ervaar je elke dag als een prachtig nieuw begin.

De Story of Sakura line bevat het volgende

* Blossom Water (ontspannend licht lichaamsparfum)
* Carpe Diem (shampoo) (klik hier voor de review die ik hier ooit voor geschreven heb)
* Ginkgo's Secret (handbalsem)
* Hanami Heaven (badolie)
* It's a wrap (conditioner) 
* Magic Touch (bodycrème)
* Magic Touch 70 ml (bodycrème)
* Miracle Scrub (handscrub)
* Sakura Rotuals (cadeaupakket)
* Sakura scrub (lichaamsscrub)
* Sakura Spring (douche olie)
* Time out (cadeaupakket)
* Zensation (doucheschuim)
* Zensation 50 ml (doucheschuim)


Ik vind het echt een geweldig serie. Zelf heb ik de shampoo, bodycrème en doucheschuim en ik ben er erg blij mee! Het ruikt heel lekker naar kersenbloesem. Ook van deze story zijn er weer mini's verkrijgbaar. Je kan gewoon het cadeaupakket kopen, maar als je bijvoorbeeld alleen de de doucheschuim wilt kan je die ook gewoon in 50 ml kopen .Super handig, ook als je met het vliegtuig weg gaat, dan kan je favoriete doucheschuim gewoon lekker mee op vakantie!

Zoals ik net al zei ben ik erg te spreken over deze story, vooral de bodycrème vind ik fantastisch. Hij verzorgt je huid erg goed en de geur blijft erg lang hangen! Iets wat ik best wel belangrijk vind! Aangezien ik het zonde vind dat je iets koopt en de geur niet lang ruikt! Dat is hierbij dus niet het geval. 

De twee belangrijkste ingrediënten van The story of Sakura zijn rijstmelk en kersenbloesem.  
De rijstmelk staat symbool voor vruchtbaarheid, geluk en overdaad. De rijstmelk zorgt ervoor dat de huid glad en soepel wordt en geeft een gezonde gloed.
De kersenbloesem staat voor de wedergeboorte van de natuur en puurheid.
De geur werk ontspannend.

Kortom weer een super story om te ontdekken bij Rituals. Er zitten genoeg producten in dit assortiment dus er zit voor jou vast wel iets bij!



Tot snel!

Wat vind jij van The story of Sakura? 

bron: http://eu.rituals.com/nl-nl/sakura.html
koop de story of Sakura collectie: http://eu.rituals.com/nl-nl/sakura-products.html
foto's: http://www.geschenkbezorgen.nl/rituals-bezorgen/rituals-sakura-secret/
           http://www.wallart-deco.nl/fotobehang-kersenbloesem-zelfklevend.html
           http://eu.rituals.com/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow