Translate

Zoek je iets?

maandag 26 mei 2014

TAG: The Lip Product Addict tag

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een leuke tag voor jullie, ik zag hem bij livelifegorgeos en ik wilde hem meteen ook doen!
Zoals de naam al zegt gaat hij over je favoriete lipproducten.... KOM MAAR OP!



1. Wat is jouw favoriete lipbalsem?
BABYLIPS VAN MAYBELLINE (in Hydratation)
Ik heb hier ooit is een review over geschreven en sindsdien is dit mijn favoriete verzorgingsproduct voor mijn lippen


Beste rode lippenstift.
Ik denk de 14hr lipstick van Maybelline in een felle kleur... Ik draag niet zo vaak rode lipstick dus ik weet het eigenlijk niet zo goed.... Volgende vraag maar weer?!

Beste luxe merk en beste budget
luxe merk denk ik L'oreal en dan de .... Nude's line! Die is echt geweldig, maar wel een wat duurder merk inderdaad. Als je niet zoveel uit wilt geven heeft Catrice ook echt geweldige lipsticks!

Beste MAC lipstick?
High Tea. Een mooie nude kleur met goede pigment! En MAC is natuurlijk altijd goed!


Wat is de lastigste lippenstift?
Pff weet ik niet hoor, ik vind er eigenlijk niet eentje echt vervelend. Wel vind ik het super irritant als ze niet mooi slijten......

Lipliner ja/nee
Ik gebruik nooi tlipliner, stomweg omdat ik er geen heb....

Beste gloss merk?
De Apocalips line van Rimmel Londen, heeft prachtige kleuren met veel pigment. Ze slijten niet erg en de kleuren zijn heel apart!


extra?
Ja Essence limited edition line class off 2013 had echt super mooie lipglosses. Niet de allermooiste van allemaal, maar mooi voor een budget merk! Ik heb daar een perzik kleurtje van! :)

En dit was het alweer,

Tot snel!
Wat is jouw favoriete lipstickmerk?

foto's www.google.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow