Translate

Zoek je iets?

maandag 2 juni 2014

Favorieten ~ mei 2014

Hallo allemaal!!!

Het is ondertussen al juni, ja mensen het is al JUNI!!!!! Ik vind het zo snel gaan, echt waar het is al bijna vakantie!!!!!
Vorige maand was voor mij erg druk, ik ging naar Londen en had het erg druk met school. Toch heb ik deze maand wel wat favorieten gehad, die ik graag met jullie wil delen!

Oké laten we beginnen met de make-up. Alle dingen die jullie nu voorbij zien komen heb ik al een keer op mijn blog laten zien, sommigen hebben zelfs al een review gehad. Van andere komt er nog eentje. Maar dit waren de absolute favorieten make-up producten van deze maand.
L'oreal Doutzen's Nude.





Deze hebben jullie al gezien in de shoplog van het Kruidvat (klik hier om deze shoplog te zien) 
Een lipstick van L'oreal, om precies te zijn Doutzen's Nude. Ik heb deze echt super vaak gedragen, en hij stond erg mooi! Ik heb hier veel complimenten over gehad :).

MUA Undress me too eyshadow pallet


Dit palet heb ik elke dag gebruikt, jullie hebben hem al twee keer voorbij zien komen nu op mijn blog (review & Londen shoplog ) Maar ik vond toch dat deze nog een keer een plekje verdient in mijn favorieten van deze maand. Ook omdat ik zo blij was toen ik deze kocht, daarom vind ik wel dat hij een plekje verdient.

Catrice IROSE descent


Dan het laatste beauty ding, een nagellak. Ook deze kocht ik bij de Kruidvat en was te zien in diezelfde shoplog als van de lipstick. Er komt hier nog een review van dus ik wil niet te veel verklappen. Wel wil ik zeggen dat hij erg goed blijft zitten en dat het een bijzondere kleur is. 

Essence Cookies & Cream hanbalm


Dan over naar verzorging, ik begin met deze handbalm van de Essence Cookies & Cream collectie. Ook hier heb ik een review over geschreven (klik hier) . Deze hoort bij de favorieten omdat ik hem erg vaak gebruikt heb deze maand! (Stiekem alleen maar voor de geur)

Soap and Glory Heel Genius

Deze hebben jullie al voorbij zien komen in mijn shoplog van Londen (dezelfde als die van het MUA palet)
Deze staat in de lijst omdat vanaf de dag dat ik hem gekocht heb, elke dag gebruik. Ik masseer het in mijn voeten vlak voordat ik ga slapen en mijn voeten worden er wat soepeler van. (hiervan komt nog een review)
Benefit Foaming clean

Dan als laatste verzorging ding, de crème van Benefit, deze zagen jullie ook al in mijn Londen shoplog voorbij komen. Ook hier komt nog een review van online dus ik verklap niet te veel. Wel wil ik vertellen dat hij niet meteen na één keer werkt, je moet het wel een aantal keer achter elkaar gebruiken wil je resultaat zien. Ik heb hem sinds de dag dat ik hem kocht iedere dag gebruikt! :)

Dan over naar de kleren, ook deze hebben jullie allemaal al een keer voorbij zien komen maar goed. Ik wil ze toch allemaal nog een keertje noemen!
Forever 21 blouseje met Peter Pan kraag

 Deze hebben jullie ook al gezien in de Londen shoplog (wow echt veel komt daarvandaan nu ik het terug lees).  Maar ook hier ben ik nog steeds zo blij mee! Ik combineer hem het liefst met een spijkerbroek en een spijkerjasje om het iets stoerder te maken. Maar ik draag hem op warmere dagen ook graag zonder spijkerjasje. Dit is nog steeds een van mijn favoriete aankopen uit Londen!

New Yorker wit met grijze broek


Deze zagen jullie in mijn H&M en New Yorker shoplog (klik hier)
Ik vind deze broek gewoon erg stoer, je ziet de laatste tijd best wel veel van dit soort broeken, maar deze is door de grijze strepen toch nét weer anders! Dat vind ik juist zo leuk!

winkel onbekend Coca Cola shirt
Ook deze hebben jullie in de Londen shoplog voorbij zien komen. Ik blijf dit shirt gewoon zo gaaf vinden! Met dat Coca Cola en zo. Ja ik weet niet zo goed wat ik hierover moet vertellen, ik vind het gewoon een geweldig shirt! ;)

Pull and Bear crèmekleurige blouse met pijltjes

Ook deze komt uit Londen! Deze blouse kocht ik bij Pull & Bear en hij zit zo lekker!!! Ik draag hem op een zwarte broek en dan doe ik de onderkant van de blouse erin en laat ik hem een beetje poffen (ik kan dit niet zo goed omschrijven...). Ik vind gewoon ook dat deze een plekje verdient!


Dan was dit het wel zo'n beetje. Ik kan eigenlijk nog wel veel meer opnoemen, maar dan krijg je waarschijnlijk gewoon weer mijn Londen shoplog en dat is een beetje saai! 
Qua muziek luister ik de hele CD van Frozen al de hele maand. Dus daar kan ik niet een specifiek dingetje voor noemen!





Dit waren mijn favorieten van mei! 
Tot snel!

Wat zijn jouw favorieten van mei? 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow