Translate

Zoek je iets?

zondag 5 oktober 2014

Ik ben dol op de herfst want...

Hoi allemaal,

De herfst is in het land. En hoewel je het nog niet elke dag merkt, ga je het wel steeds meer merken. Het wordt regenachtig, de blaadjes vallen van de bomen en de korte broekjes kunnen weer achterin de kast. Voor veel mensen de tijd van het jaar om chagrijnig te worden, maar dat is toch helemaal niet nodig? Er zijn namelijk heel veel leuke dingen aan de herfst en die ga ik jullie vandaag laten zien!

Ik heb mezelf de vraag gesteld: Ik ben dol op de herfst want en daar kwam een lijstje met antwoorden uit
Ik ben dol op de herfst want:
- Het wordt Halloween!
- Je kan weer lekkere comfy truien aan!
- Je kan weer hardop de kerstliedjes zingen en niemand die je boos aankijkt
- Je kan 's avonds weer lekker thee drinken
- Je extra dikke sokken komen weer uit de kast
- Je kan weer lekker je onesie aan!
- Het is bijna Kerstmis !!!
-  Het wordt gewoon een stuk knusser en gezelliger!
- Het wordt sneller donker, waardoor je je geurkaarsen kan opbranden!
-  en ga maar verder!!!



Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow