Translate

Zoek je iets?

maandag 5 januari 2015

Mijn zondagavond is weer compleet!

Hoi allemaal,

Vanaf zondag 4 januari begint het nieuwe tv-seizoen weer en ik ben echt zo blij, want mijn lievelings programma's zijn allebei op zondagavond na elkaar te zien!

Ik heb het nu natuurlijk over Moordvrouw en Divorce allebei te zien op RTL 4.
Ik houd echt van deze lekkere Hollandse series, ze zijn zo leuk en spannend!
Ook vind ik het altijd erg leuk als er bekende personen inzitten, maar daar verschillen de meningen nogal vaak over.



Divorce gaat over drie mannen die bij elkaar in een huis wonen en alle drie net bij hun vrouw zijn weggegaan. Je volgt hun leven en hoe ze alles weer moeten oppakken etc. Ik vind het echt geweldig!
Moordvrouw is net zoiets als CSI, maar dan lekker op z'n Hollands met Wendy van Dijk in de hoofdrol. Ik vind het echt een super spannende serie en vind de zaken altijd erg gaaf!



Mijn zondagavond is weer helemaal compleet! Wat is jullie favoriete zondagavond bezigheid?

Tot snel!


1 opmerking:

  1. JAAAA dit zijn ook mijn all time favorites, mijn zondagavond bezigheid - love!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow