Translate

Zoek je iets?

vrijdag 3 juli 2015

Andrélon zomerblond collectie

Jeetje, wat heb ik lang niets geschreven zeg, echt niet normaal! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel heel erg gemist heb, maar dat het even een drukke periode is geweest, maar die is nu voorbij! Ik kan nu weer lekker schrijven, daar ben ik heel erg blij mee!
Het betekent niet dat ik jullie helemaal vergeten ben hoor, zeker niet! Als ik niet schrijf betekent dat niet dat ik niet aan mijn blog denk, ik heb heel veel leuke ideetjes en ik wil een nieuwe lay-out gaan toepassen (en misschien wel een nieuwe naam?). Ik heb er in ieder geval weer super veel zin in om aan de slag te gaan!









Hoi allemaal,

Met dit warme en zonnige weer wil denk ik iedereen wel super mooi zomer haar. Andrélon wil je daar graag een handje bij helpen, daarom hebben zij een zomerblond collectie. Deze collectie bestaat al lang uit een conditioner en een shampoo, maar sinds kort kan je daar ook een masker, glanscrème en droogshampoo aan toevoegen. Ik gebruikte deze producten ongeveer een maand en laat jullie vandaag zien wat ik ervan vond.



Zoals ik net al zei bestaat deze collectie (ik weet eigenlijk niet hoe je dit noemt. Collectie/lijn of is er nog een andere naam hier voor?) uit een shampoo, conditioner, glanscrème, haarmasker en droogshampoo, allemaal voor echt zomerblond haar! Elk product uit deze collectie heeft dezelfde geur namelijk met honing en kamille. Op zich een vrij lekker geur, maar ik heb wel eens lekkerdere geuren van Andrélon gehad, maar het ruikt wel goed en vooral schoon!

De shampoo en conditioner (niet op de foto) gebruik ik al best lang en ik kan er niet veel meer over zeggen dat het een erg fijn product is. De shampoo zorgt voor schuim en dat vind ik persoonlijk erg prettig. Ook laat deze shampoo mijn haar niet droog aanvoelen, maar het voelt juist erg gezond.

De conditioner doet ook zijn werk erg goed. Ik heb erg snel last van klitten en met dit warme weer zwem ik graag, waardoor er nog meer klitten en knopen in mijn haar komen. Dankzij deze conditioner gaan ze er erg snel uit (tijdens het inbrengen van deze conditioner al) en kan ik na het douchen makkelijk door mijn haren heen borstelen, wat zonder het gebruik van deze conditioner echt een grote ramp is. Daarnaast laat hij mijn haar ook nog eens lekker glad aanvoelen!

Ook heb ik het masker uitvoerig gebruikt en dit is denk ik wel echt het toppunt van de collectie! Dit masker hoeft maar één minuutje in te trekken en kan je dagelijks gebruiken (PLUSPUNT!). Wanneer ik dit product gebruikt heb, voelt mijn haar nog zachter aan als het al deed, maar het licht ook een beetje op, op de een of andere manier lijkt mijn haar een stukje lichter! Het voelt de dag na het douchen nog heel lekker zacht en gezond aan, ja ik ben fan!

De glanscrème heb ik ook met plezier gebruikt. Zoals de naam al zegt zorgt deze crème ervoor dat mijn haar gaat glanzen. Je doet een pompje in je haar en verdeeld dat goed en laat het erin zitten, het trekt in en je haar glanst als een malle, waardoor het er heel erg gezond uitziet. Waar je wel voor moet oppassen bij dit product is dat je het goed en eerlijk verdeeld en vooral niet te veel in je haar doet, anders lijkt het snel of je haar vet is en dat wil je waarschijnlijk niet.

Dan als laatste de droogshampoo die je dus gebruikt om je haar tussen de wasbeurten door net even wat frisser te laten lijken. Deze droogshampoo doet zijn werk uitstekend en zorgt er ook voor dat je haar nonchalant blijft zitten erg fijn. Ook zorgt het niet zo erg voor van die witte strepen, want dar moet je wel altijd voor oppassen bij droogshampoo, maar dat doet hij niet!

Kortom ik vind dit echt een super geweldige collectie van Andrélon en ik raad hem dan ook aan iedereen (met blond haar) aan. Dus mocht je opzoek zijn naar een nieuw haarproduct of wil je hiermee experimenteren, dan is dit absoluut een topper!


Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow