Translate

Zoek je iets?

zondag 19 juli 2015

New limited edition collectie Essence: Arriba! (blush)



Hallo allemaal,

Sinds afgelopen week ligt er weer een nieuwe limited edition collectie van Essence in de schappen. Een vrolijke, goed gekleurde collectie, zoals we niet anders van Essence kennen.
Deze collectie heet Arriba! en heeft lekkere zomerse kleuren.
Ik kocht de blush van deze uitbundige collectie

Ik was zo blij toen ik de zag dat ik op tijd was. Ik ben normaal gezien altijd te laat met de limited editions van Essence en is heel het schap al leeggeroofd (op een zielig lipglosje na), maar donderdag kwam ik Kruidvat binnen en ALLES (maar dan ook echt ALLES) lag er nog. Ik bekeek de collectie even snel, want ik moest eigenlijk weg en besloot een hele mooi blush mee te nemen. Ik checkte natuurlijk wel nog eventjes de pigmentatie en daar was ik zeer tevreden over, daarnaast is het printje zo leuk dat ik al snel om was...

Dit is 'm dan. Een felle rakker met verschillende kleurtjes die als je met een kwast erdoorheen gaat een kleur tussen perzik en roze achterlaat. In het ene licht lijkt het lichtroze en in het andere perzik, dus ik kan niet echt duidelijk zeggen welke kleur het precies is...
De pigmentatie is echt veel beter dan ik gewend ben van Essence, good job essence! Normaal gezien is de pigmentatie niet zo heel fel bij Essence en moet je echt een aantal keer met je kwast erdoorheen gaan om iets te zien, dat is nu wel heel anders!
Over de pigmentatie ben ik dus zeer te spreken en de kleur vind ik ook mooi! Hij laat een mooi lekker zomers, gezond kleurtje achter op mijn wangen. Het is niet zo'n kleur dat mensen vier kilometer verderop al zien dat je blush op hebt, maar het is een bescheiden kleurtje die je net wat frisser doet ogen!

Ik ben heel erg te spreken over deze leuke limited edition collectie van Essence. Hij zit vol leuke kleurtjes en producten. De blush vind ik ook echt prachtig en ik ga hem zeker weten de hele zomer dragen. Als je bij Kruidvat binnen bent, raad ik je zeker aan een keertje te komen kijken, want het is echt een hele toffe collectie en hij is helemaal niet duur.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow