Translate

Zoek je iets?

donderdag 13 augustus 2015

Best Disney Songs - That's how you know(Enchanted)

Je kan nog steeds meedoen met de winactie



Hoi allemaal


Vandaag ga ik jullie weer een leuk liedje laten horen. Het is van een film die ik ver ondergewaardeerd vind, namelijk Enchanted.


Enchanted gaat over een meisje Giselle dat verliefd wordt op een prins, en gaat trouwen. Eigenlijk een happy end dus. Maar dan wordt Giselle door een jaloerse stiefmoeder in een put gegooid en belandt ze in New York. Op haar zoektocht terug naar huis ontmoet ze een vader samen met een dochtertje van zes jaar, waarbij ze intrekt totdat haar prins haar komt halen. Ze beleven allemaal dingen en uiteindelijk wordt ook haar liefde voor haar prins flink op de proef gesteld. Want wie moet je kiezen? Een prins die je pas één dag kent? Of een simpele man uit New York? Je ziet het in Enchanted!

Het liedje dat ik jullie wil laten horen zit al de hij hele week in mijn hoofd en heet That's how you know. Giselle zingt dit tegen de man in New York omdat hij ruzie heeft met zijn vriendin. Giselle vindt dat hij niet romantisch genoeg is en zingt dan dit liedje.


Ik vind vooral het deuntje heel erg leuk. En de dansjes natuurlijk. Het zit goed in elkaar en het is leuk om naar te kijken. Ik vind vooral het stuk met de opa's en oma's echt heel schattig.

Naast dat dit nummer gewoon super leuk is, is de film ook echt heel leuk en mooi gemaakt. Ik raad je zeker aan de film een keer te bekijken.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow