Translate

Zoek je iets?

donderdag 12 mei 2016

Waarom vroeg opstaan helemaal niet erg is



Hallo allemaal,


Ik geef het maar meteen eerlijk toe, ik ben er zo een! Ik ben er zo een dieop zondagochtend lachend om half 1 wakker kan worden om vervolgens tot de conclusie te komen dat het dus al middag is en ik gewoon alweer een heel dagdeel heb gemist. Mja ik ben er zo eentje! Maar goed opstaan heeft eigenlijk heel veel voordelen…




Wat er goed is aan vroeg opstaan?

* Je kan je to do lijstje afwerken en nog een leuke film kijken, je hoeft niet te kiezen!
* 's Ochtends is het heerlijk om te joggen
* Je kan een lekker groot ontbijt voor jezelf maken
* Je bent aan het eind van de dag weer moe, dus gaat lekker op tijd je mandje weer in
* Je hebt tijd om spontaan naar de Efteling te gaan, als je om 1 uur wakker wordt heeft dat geen zin meer
* Ik voel me zelfs uitgeruster!
* Je kan wakker gezongen worden door de vogeltjes #disneyprincess
* en zoveel meer!


Vroeg opstaan is dus helemaal niet zo erg! Probeer het een keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow