Translate

Zoek je iets?

vrijdag 16 augustus 2013

Scheveningen en Sister Act

Hoi allemaal,

Sorry dat ik gisteren niets geblogd heb! Maar ik had een super goede reden! Ik ben gisteren met mijn moeder naar Scheveningen geweest en naar Sister Act!!!!
Nou daar ga ik nu dus wat over schrijven!


Oké ik zou eerst met mijn moeder gaan shoppen en over de boulevard lopen. Op de boulevard heb je winkeltjes en je hebt ook een winkelcentrum. We gingen eerst naar de boulevard, nou de laatste keer had je er wel meer winkels. Het zijn allemaal van die kleine winkels en ze verkopen allemaal hetzelfde. Nou ik heb 2 dingen gepast en het was echt VEEEEEEEEEEEEL te groot. Maar ja je hebt van alles maar een maat dus ik kon ook geen andere maat pakken, nou ja jammer dan dacht ik haha.


Daarna gingen we naar het winkelcentrum, nou dat was eigenlijk ook niet heel veel. Je hebt er een paar winkeltjes o.a. de schoenenwinkel "Van Haren". Ik vind dat eigenlijk best wel een hele leuke schoenenwinkel. Ze hebben er vaak leuke schoenen en het is niet duur. Ik heb een paar zwarte laarsjes met franjes en een (mini) hakje gekocht. Ik ben er super blij mee!!! Ze zijn heel schattig en ze waren ook niet duur.

Nou daarna waren we dus eigenlijk al klaar met winkelen en het was pas vijf uur (show begint om 8uur) dus tja toen moesten we dus nog 2,5 à 3 uur volmaken...
Toen zag ik Ben en Jerry ! Daar hebben we ijs gegeten ik had de smaken "fish food" en "Cookie Dough". mmmmm heerlijk!


Daarna kwamen we nog een winkeltje tegen, daar zijn we naar binnen gegaan, nou dat vond ik ook niets! Ik had een shirtje gepast (stond voor geen meter) en het was 80(!!!) euro. Nou daahaaag dat ging ik echt niet voor zo'n shirtje betalen. Dus daar waren we ook snel klaar.

Toen gingen we nog even op de boulevard zitten, dat was echt HEERLIJK! Lekker in de zon mensen kijken hahah. Ik wilde eigenlijk alleen mijn nieuwe schoenen aantrekken, nou we zijn uiteindelijk drie kwartier blijven zitten!


Toen gingen we eten bij de "Burger King". Ik had Chili cheese nuggets en twist fries ofzo. Heerlijk maar ik zat nog vol van het ijs, dus ik heb niet veel gegeten.


Daarna was het eindelijk tijd om naar het theater te gaan!!! Ik was al een keer naar Sister Act geweest, maar toen was het Souvenir boek er nog niet en de CD ook. Die kocht ik meteen bij binnenkomst! Daarna ben ik met mijn moeder op de foto geweest, voor op de FaceBook van Sister Act!


Toen gingen we de zaal in (ik ga lekker niets vertellen over het verhaal). Ik vertel alleen dat alles (weer) FANTATISCH was ***** <-- 5 sterren geef ik de voorstelling!


Na de voorstelling was er een signeersessie twee mensen signeerde. Een van die 2 was Christanne de Bruijn! Zij is (als je mijn blogbericht "vriendenboekje vroeger en nu" had gelezen) zoals jullie weten een van mijn voorbeelden!!!!!! OMG wat was dat gaaf!!! Ik hoop ooit hetzelfde te doen als zij deed/doet (Fonty's afstuderen, dan Nessarose spelen in Wicked en dan zuster Maria Roberta in Sister Act)!!!

Nou ja dat was het dan voor vandaag doei mensen!!!! Ga eens naar Sister Act!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow