Translate

Zoek je iets?

maandag 27 januari 2014

Unboxing kerstcadeau

Hey allemaal,

Met Kerstmis kreeg mijn moeder een bon waarmee ze zelf uit kon kiezen wat ze kreeg, door die bon kreeg iedereen een extra cadeautje. Een paar dagen geleden kwam de doos met spullen en ik laat nu mijn gedeelte zien.



Hierboven zie je mijn twee cadeaus het is een reiskistje met make-up kwasten en Kneipp favorites douche schuim.


Dit zijn de verschillende douche gels. Van links naar rechts zijn het: lavendel, amandelbloesem, mint eucalyptus, en passievrucht grapefruit. Onder de namen van de geuren staat wat ze met je doen, ook weer van links naar rechts: ontspanning, zachte huid, vrij ademen, vrolijk gevoel.
Ik ben erg benieuwd of Kneipp dit ook waar maakt daarom maak ik er later een review over.
Ik vind de verpakking erg schattig ten eerste vind ik het leuk dat de hoofdingrediënten onder de geur staan. En ik vind de kleurtjes van de flesjes heel erg schattig!




Dan mijn reis make-upkwasten set. Een heel schattig klein doosje dat makkelijk mee kan in je tas. Er zit een soort blush kwast in, eentje voor ogenschaduw twee blend kwastjes en eentje voor je lippen. Wat ik leuk vind aan dit is dat je de kwastjes schuin omhoog kan duwen (zie foto) en dan komt er een spiegeltje tevoorschijn!
Dit is echt een super handig schattig kwastensetje waar ik erg blij mee ben.

Wat vind jij het leukste cadeautje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow