Translate

Zoek je iets?

zondag 10 mei 2015

Review: Rita Ora nagellak Rimmel London




Hoi allemaal,

Vandaag ga ik weer eens iets reviewen voor jullie, want dat was alweer een tijdje geleden. Dit keer ga ik twee nagellak kleuren van Rimmel London reviewen, het zijn twee kleurtjes van de collectie die in samenwerking met Rita Ora is gemaakt. De kleuren die ik vandaag voor jullie review zijn 408 peachella en 270 sweet retreat




Oké laten we beginnen. Ik wil als eerste even zeggen hoe leuk ik de flesjes eruit vind zien met die bloemetjes etc. ook vind ik de namen heel erg leuk bedacht. GOED GEDAAN RIMMEL!
Maar het gaat natuurlijk niet om de namen en de flesjes het gaat om wat er in die flesjes zit. de nagellak!

270 Sweet Retreat 2 laagjes

Ik begin met 270 sweet retreat
Dit is een roze kleur die mij aan snoep doet denken. Het ziet er heel zoet en meisjesachtig uit. Maar een bijzondere kleur vind ik het niet. Het is gewoon weer zo'n harde roze zoals je van ieder merk hebt. Maar toch wel leuk dat 'ie erin zit. Hoewel die van mij wel iets interessanter had gemogen.
Op de foto heb ik twee laagjes op en zoals je ziet dekt hij vrij goed, je ziet bijna mijn nagel er niet meer doorheen! Good job!
408 peachella - 2 laagjes

Dan nu 408 peachella
WAUW! Dat is het enige wat ik kon denken toen ik dit lakje op mijn nagels lakte! Het is prachtig een echte peach kleur, maar eentje die ik zelf echt nog nooit voorbij heb zien komen. Het is een vrij zachte, maar toch aanwezige perzik kleurtje. Vooral voor de zomer een knaller natuurlijk! Ja echt prachtig! Dit vind ik dan wel echt een heel gaaf lakje.
Ook op deze foto draag ik twee laagjes lak en ook deze is ondanks de lichte kleur vrij denken. Eigenlijk een beetje hetzelfde als de roze, als je heel goed kijkt zie je mijn nagel nog wel een beetje, maar verder dekt hij gewoon prima! Ja dit is echt een favoriet!

Ik ben zeer tevreden over deze twee lakjes van Rimmel. Vooral peachella spreekt mij erg aan. De lakjes blijven ongeveer 2 à 3 dagen echt goed zitten (zonder top coat) en daarna gaat het eraf. Ja ik ben erg blij dat ik deze twee lakjes gekocht heb, want wauw. Vooral de perzik kleurig, ik ga die echt de hele zomervakantie op hebben dat weet ik zeker!

Ik raad deze twee lakjes van Rimmel London zeker aan, het zijn mooie, zomerse kleuren, ze dekken vrij goed en ze blijven best lang mooi! Ik zeg doen!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow