Translate

Zoek je iets?

vrijdag 23 oktober 2015

The pointless book



Hi allemaal,

Een paar weken geleden kocht ik het boek: The pointless book. Het boek dat geschreven is door Youtuber Alfie Deyes. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik het kocht, het zag er gewoon super tof uit en iedereen is er op instagram helemaal lyrisch over dus ik dacht, tja waarom ook niet?


The pointless book kan je vergelijken met een wreck this journal. Er staan verschillende opdrachten in (zoals maak een rare cocktail en schrijf het recept op of teken je dag in een stripverhaal). Het is de bedoeling dat je elke dag een random pagina openslaat en de opdracht van die pagina uitvoert. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op, maar het is echt keigrappig.

Je denkt waarschijnlijk: Tja heel leuk, maar wat moet ik hiermee? Je maakt leuke opdrachten oké leuk, niet heel diepzinnig ofzo. En nee dat klopt, het is totaal niet diepzinnig of zoiets, je hebt het ook helemaal niet nodig in je leven en je wordt er ook geen beter mens van. Maar het is wel echt super leuk om in te vullen en helemaal om later nog eens terug te lezen. Er staan ook bucketlists in die je in moet vullen, dat is super leuk om over na te denken. Je denkt wel dieper na over dingen dus in dat opzicht is het misschien wel verhelderend of zoiets. En nogmaals het is gewoon super leuk en grappig.

Ik vind het echt een heel leuk boekje, het is leuk om in te vullen en later ook terug te lezen. Met sommige opdrachten begin je al te lachen voor je de opdracht überhaupt hebt uitgevoerd omdat je echt geen idee hebt hoe je dit nou weer moet gaan doen. Ook staan er groepsopdrachten in, dus het is ook echt een leuk dingetje voor een verjaardag. Een van die opdrachten is nl. bel een random persoon en probeer een gesprek te beginnen, in het gesprek moeten de volgende woorden aan bod komen....
Dat lijkt me dan weer super leuk. Het is leuk voor als je je verveelt en zin hebt om eventjes te lachen.
Ook is het gewoon een heel origineel cadeautje om te geven.

Ik zou als je hem in de winkel ziet liggen dus zeker eventjes bekijken en wellicht kopen. En als je geen verjaardagscadeautje weet voor je beste vriendin, koop dan dit! Je kan keihard lachen.

Doei!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow