Translate

Zoek je iets?

vrijdag 30 augustus 2013

Mijn reis door Amerika shopblog 2

Hoi allemaal,

Vorige keer had ik al een deel van mijn aankopen in Amerika laten zien. Dat was nog niet alles. Vandaag ga ik verder met mijn shopblog van Amerika

Als eerste mijn sokken!!! Ik heb heel veel sokken gekocht in Amerika, dit zijn toevallig 2 paar. Alle sokken die ik heb gekocht zijn dit soort sokken! Ze zaten bij elkaar in een pakket. Ik heb bijna elke dag sokken uit Amerika aan! (zoveel heb ik er gekocht).
Deze (en alle andere) sokken kocht ik bij de supermarkt, nou ja supermarkt. Je kan het beter een warenhuis noemen! Echt ALLES verkochten ze daar, niet normaal!!!!!


Vervolgens mijn 2 Ralph Lauren polo's. Ik draag normaal eigenlijk nooit zoiets, maar toen ik ze zag kon ik ze ECHT NIET laten liggen. Wat zo fijn is in Amerika is dat alles echt stukken goedkoper is! En ik had deze ook nog eens in de SALE gekocht dus dan viel het helemaal mee! Ik vind de bovenste polo het leukste, maar het was 1+1 gratis en ik vond de onderste ook leuk dus toen heb ik ze allebei maar gekocht....



Dan mijn 2 Planet Hollywood shirts! Ik weet niet of jullie PH (afkorting) kennen, maar dit is een restaurant, dat gebouwd is met behulp van Hollywood sterren. Ook staan in het restaurant allemaal decorstukken en kostuums uit verschillende films! Toen ik 2 jaar geleden ook in Amerika was, kocht ik ook een PH shirt, maar die was ondertussen al vééééél te klein. Dus het was tijd voor een nieuwe. Ik vond de onderste het leukste, maar ook bij deze winkel was het 1+1 gratis, dus ik "kocht" er hier ook twee. Ik ben er erg blij mee! De paarse (onderste) heeft driekwart mouwen, dat vind ik heel fijn! (aangezien ik alleen maar korte of lange mouwen had). De grijze heeft gewoon korte mouwen

Haha dan mijn LEFT-HANDED shirt! Ik ben linkshandig en in Amerika heb je dus speciale linkshandige winkels! Echt super grappig! Ik kocht dit eigenlijk alleen maar voor de tekst. Er stat op "I may be left-handed, But I'm Always right!!! Het is leuk omdat right van gelijk hebben, en rechts is! Ik vind dat soort woordgrapjes echt heel erg leuk, dat is echt mijn humor hahaha.

En dan als allerlaatste mijn forever 21 rok!! Kort aan de voorkant lang aan de achterkant! Ik was al heel erg lang opzoek naar zo'n rok, maar ik ben niet zo groot dus de rok is vaak veel te lang! Deze was toevallig, precies goed en hij was nog leuk ook! De kleur vind ik echt super leuk!!! Ik ben er erg blij mee. Ik kocht deze btw toen we op weg waren naar het vliegveld voor de terugreis. We moesten dus nog supersnel dit ding in de koffer stoppen haha.

Nou dat was het dan weer.

Doei !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow