Translate

Zoek je iets?

zondag 8 september 2013

5 random dingen uit mijn kamer

Hey allemaal,

Ik heb deze TAG gezien bij Teske en ik vond hem echt super leuk! Dus ik dacht, ik neem hem over!!
De naam zegt het eigenlijk al, je moet 5 random dingen uit je kamer laten zien!


Oké als eerste:
Mijn "Oliver!" cast button. Ik weet niet of ik dit ooit verteld heb, maar ik heb in de Vlaamse versie van Oliver! de musical gespeeld! Ik heb eerst auditie moeten doen, en bij de laatste auditie ronde werd je in groepjes naar boven gehaald! Ik zat in de allereerste groep, en dacht dus eigenlijk dat ik niet door was. Maar toen kwam de regisseur, en die zei 'Jullie hebben het fantastisch gedaan, maar helaas... Jullie hebben GEEN zomervakantie!' In de zomervakantie startte de repetities vandaar. Toen kreeg ik deze button! Het is dus best wel logisch, dat ik deze er tussen doe, vind ik dan!

Oké dan nummer 2:
Mijn klok met het logo van Oliver! de musical erop. Tijdens de repetitieperiode ben ik naar Londen gegaan, om Oliver! daar te zien. Ik vond het echt super mooi!!! Op de laatste dag was ik op een klein marktje souvenirs aan het kopen, en toen zag ik een klokje van de musical Les Miserables, ik rende er meteen op af. En wat bleek! Dit winkeltje verkocht, allemaal klokjes met musicals die op dat moment in Londen speelden. Dus ook Oliver! Ik moest deze natuurlijk hebben, en ik heb hem meteen gekocht! Hij staat nu nog steeds op mijn nachtkastje! Dit was echt een van de beste weekenden ever!
 
 Dan zijn we aangekomen bij nummer drie!
Mijn masker uit Venetië. Vorige zomervakantie was ik daar, en ik heb daar echt een topvakantie gehad! Ik weet niet of jullie ooit in Venetië zijn geweest, maar ze verkopen daar echt overal van dit soort maskers! Deze is niet echt (die zijn echt SUPEEEEEER DUUR), maar ik vond hem zo mooi, dat ik hem toch gekocht heb. Ik vind deze heel erg leuk omdat hij roze is, en er een hele grote g-sleutel opstaat! Echt iets voor mij dus!
 
Dan zijn we al weer bij nummer 4
Mijn memobox van Roosje en Truffel. Deze staat erbij omdat ik het en té gek doosje vind, hij is zooo schattig! Maar ook omdat ik deze van een vriendin kreeg, na mijn allerlaatste show in Oliver! Ik ben er nog steeds super blij mee, en deze memoblaadjes gebruik ik denk ik het meest van allemaal!
 
Dan zijn we alweer bij de laatste aangekomen:
Mijn Sister Act bad eendje! Als je al wat langer deze blog volgt weet, je dat ik bad eenden spaar! Toen ik met mijn vader naar Sister Act ging moest ik echt dit bad eendje hebben! Ik kreeg hem toen ook van mijn vader! Super lief! Dit bad eendje staat ALTIJD op mijn bureau (de rest in de badkamer) (misschien moet ik daar is een blogbericht van maken, schrijf even in de comments  of jullie dat leuk vinden). Dus tja dit bad eendje. Ze staat ook op mijn bureau als ik moet leren, en dan is ze een soort van mijn mascotte. Een geluksbrenger dus eigenlijk (en JA mensen, het is een zij, het is een non dus een zij haha)


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow