Translate

Zoek je iets?

woensdag 11 september 2013

Review: Stay with me lipgloss van Essence

Hoi allemaal,

Ik heb al een tijdje niet geblogd! SORRY! Ik dacht dat ik het de eerste dagen op school niet echt zwaar zou hebben qua huiswerk ofzo. Maar dat viel nog erg tegen zeg! Ik heb al best veel huiswerk, maar ik ben goed op weg! Maar ik vond het ook wel weer eens tijd voor een blogberichtje! Jullie toch ook?

Nou heb ik eerst even een vraagje voor jullie! Als jullie willen dat ik over iets blog ofzo, dan moeten jullie even hieronder reageren! Wellicht maak ik van jou idee een blogbericht!



Vandaag een review over de "Stay With me" lipgloss van Essence! Dat had ik namelijk nog beloofd.
 
Ik wilde eigenlijk al langer (weer) een nieuwe lipgloss, maar ik kon steeds de perfecte niet vinden! Een paar weken geleden ging ik shoppen met een vriendin (shoplog staat ook op de site), en ik kocht deze dus zij zei dat hij heel goed werkte.
Ik kocht de kleur 03 "Candy Bar" Ik vind het een hele leuke naam! En ik denk meteen aan een hele zoete geur en smaak! Nou dat had ik zeker goed bedacht! Hij is ruikt zoet, maar niet naar een bepaald soort snoep of zoiets. Dan is het eerder een beetje chemisch. Hieronder zie je de kleur.

De lipgloss heeft heel erg veel pigment (voor een gloss) dus je moet wel lef hebben om deze te dragen, ook zie je dat dit een hele felle kleur is. (waar ik was, was dit de minst felle!). Ik vind dat bij andere mensen heel erg leuk maar bij mezelf iets minder. Dus doe ik er heel erg zuinig mee, en doe dus ook maar weinig op. Ook is de lipgloss mat, dat vind ik wel erg mooi Hieronder zie je hem op mijn hand.
 
Eindoordeel: Het is een mooie kleur, met veel pigment en hij is mat. Maar ze noemen hem "Stay with me" omdat de lipgloss lang zou moeten blijven zitten. Maar dat is zeker niet het geval. Je kan er wel mee drinken, maar een echte maaltijd houdt hij (bij mij) niet. Dat vind ik wel jammer! Maar ja... Verder is hij erg goed!
 
Ik heb dit keer 2 vragen voor jullie antwoord a.u.b. door hieronder te reageren!
Zou jij deze lipgloss kopen na deze review?
Waar willen jullie dat ik over blog?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow