Translate

Zoek je iets?

zondag 15 december 2013

My favourite Christmas songs

Hey allemaal,

Het is bijna zover, Kerstmis is al over 10 dagen! Deze week zal mijn hoofdthema rond het bloggen dan ook vaak Kerstmis zijn! Ik heb zin in kerst en jullie? Hier kan je alvast een beetje in de kerststemming komen door mijn favoriete kerstliedjes!





Als eerst It begin to look a lot like Christmas! Deze kent toch iedereen? Dit nummer wordt gezongen door Johnny Mathis. Ik houd echt van dit nummer, ik krijg er echt zo'n kerstgevoel bij (wat natuurlijk ook de bedoeling is).


Dan All I want for Christmas. DE echte klassieker als je het mij vraagt! Maar om het toch even wat anders te maken dan normaal heb ik hier gekozen voor de Joseph and Evita versie. De laatste 6 Josephs en Evita's uit het programma Op zoek naar... van de AVRO, vieren hier samen Kerstmis.

Dit is echt mijn favoriete kerstliedje: SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN! Dit liedje is gezongen door Mariah Carey. En ik heb hier een filmpje gevonden met een té schattige animatie erbij! GENIET!

En als laatste Rudolph! Oh I love that song! Hij is zoooo schattig!!!!!!

Wat is jouw favoriete kerstliedje?

Bye!
foto: www.google.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow