Translate

Zoek je iets?

donderdag 2 januari 2014

Favorieten van december 2013

Hey allemaal,

Het nieuwe jaar en dus ook de nieuwe maand is begonnen en dat betekent weer even een flashback van mijn favorieten dingen deze maand!

 

 
 Ik ga beginnen met de nagellak, dit is volgens mij de eerste keer dat ik dit doe, maar ik heb deze maand echt een aantal favorieten die ik MOET laten zien!

van links naar rechts:807 Long Lasting HEMA, 01 Karl says très chic Catrice, Colour and go Essence

Van de eerste is de review nog niet klaar, maar van de andere twee heb ik al een review geschreven
Deze 3 nagellakjes staan ertussen omdat ik ze alle drie erg mooi en bijzonder vond en op heb gehad in december 2013.
Zoals je ziet zijn alle drie de kleuren een soort roze tint.
 
Dan naar mijn haar accessoires, weer dezelfde als vorige keer maar nu zijn het er alleen meer, mijn kleine strikjes van de Primark & Claire's. Meestal vlecht ik mijn haar en doe de strik in het elastiek, staat schattig achtig iets...
 
 
 
 
Dan mijn make-up hier hoort natuurlijk ook mijn kerst make-up bij maar die vond ik niet tellen omdat ik die eind december kreeg... Dus het zijn
Tja ik ben hier gewoon nog steeds erg blij mee, ik kan hier niet zoveel over zeggen
 


Dan de kleding, ik heb gewoon een aantal kleding stukken gepakt, maar ik had er nog veel  meer kunnen pakken, ook hier horen die van mijn laatste shoplog ook bij natuurlijk, maar die vond ik niet meetellen omdat ik die op 29 december kocht

Een grijze trui met gouden details van de Shoeby. Dit is gewoon een hele lekkere oversized trui, die gewoon zo lekker warm zijn. Ik houd daarvan. Door die gouden details wordt het toch ook een beetje classy en is dit de perfecte match van comfy & classy


Mijn lange vest in het zwart met wit. Ook heel erg leuk vind ik die. Ik draag hem vooral op een wat drukkere broek met een zwarte top. Hij zit zo lekker en is zo warm perfect voor de winter maanden.

Mijn knalroze broek van de H&M. Je kan je in de zomer wel donker gaan kleden en dat doe ik af en toe ook wel maar ik vind ook dat je af en toe echte "zomer" kleuren aankan, anders wordt het allemaal zo donker....

Op die broek die ik net liet zien draag ik graag deze comfy trui Hij is zo leuk omdat hij blauw is maar er zit roze doorheen geweven, daarom vind ik hem zo leuk staan op die broek. Ook deze trui is van H&M.

Dit waren mijn favorieten!
Wat is jouw favoriet?






 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow