Translate

Zoek je iets?

woensdag 29 januari 2014

Food: Lifesavers uit Amerika

Hey allemaal 

Toen ik in Amerika was, heb ik deze snoepjes gevonden, en het leek me wel leuk om er een keertje iets over te vertellen!
Lifesavers zijn kleine gekleurde snoepjes in de vorm van een rondje met een gat erin.
Je hebt ze hard, als lolly's, als pepermunt en als wine gums
Wij kochten de harde versie, dit is een grote zak met allemaal apart verpakte snoepjes (zie foto hierboven). Het zijn een soort lolly achtige snoepjes met allemaal een eigen smaakje! Ik ben vooral dol op rode en paarse wat een soort bosvruchten achtige smaakjes zijn!
De snoepjes plakken heel erg aan je tanden en aan je gehemelte dat is zo vervelend!
Dat vind ik wel echt een nadeel aan deze snoepjes :(
Stel je bent ooit in Amerika of in een ander land waar ze dit verkopen, koop ze dan!!!
Ze zijn zoo lekker en ik heb ze nog nooit in Nederland gezien...
Of probeer zo'n andere smaak uit en stuur me een berichtje over hoe de andere smaken!

Dit was eigenlijk voor het eerst dat ik "echt" over snoep een artikel schreef. En wat vinden jullie ervan? Vinden jullie dat ik dit vaker moet doen (en dan misschien ook iets uitgebreider), of niet?

Liefs!

Is zo'n soort artikel leuk?

foto's: www.google.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow