Translate

Zoek je iets?

zaterdag 11 januari 2014

Nieuw TV programma: Utopia

Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje niets geplaatst en dat vind ik erg jammer!
Misschien is het jullie al opgevallen er staan een aantal advertenties langs de zijkant, die zullen er blijven staan en het zijn allemaal advertenties over dingen die bij mij en mijn blog passen.

Vandaag blog ik over een nieuw televisie programma op SBS 6... UTOPIA. Je hebt er vast al van gehoord. Vijftien totaal verschillende mensen worden op een stuk onbewerkt land gezet en moeten daar in een jaar een samenleving zien op te bouwen. Het enige wat ze hebben zijn 20 kippen en 2 koeien, ze kunnen een wateraanleiding maken en ze hebben een mobiele telefoon met 25 euro. Verder hebben ze een startkapitaal.



Ik wist niet goed wat ik moest verwachtte en besloot het "even" te kijken. Nou dat even werd gewoon een uur (normaal duren de afleveringen een half uur behalve de eerste die duurde een uur).
Ik vind het een heel interessant programma en ik denk dat als je Expeditie Robinson leuk vond je dit ook echt heel erg leuk gaat vinden.

De eerste aflevering werden de 15 kandidaten door hun familie en vrienden afgezet bij Utopia en moeste ze voor een jaar afscheid nemen. Tenminste dat dachten ze, de kandidaten mochten namelijk nog een keer 15 minuten naar huis en ze kregen een kist mee die ze mochten vullen met spullen om mee te nemen (ze mochten namelijk eerst alleen spullen meenemen die je in je handen kan dragen dus GEEN koffer). En na die 15 minuten was het dan wel echt zo, Utopia is begonnen!


Utopia is elke werkdag van 19:30 - 20:00 te zien op SBS 6
Kijken dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow