Translate

Zoek je iets?

woensdag 22 januari 2014

Biostip: Frozen (Disney)

Hey allemaal,

Het is lang geleden dat ik wat heb geplaatst, daar baalde ik heel erg van! Maar ik had toetsweek , dus moest ik leren...
Vandaag was de laatste dag van mijn toetsweek, en ik ben daar echt heel blij mee :)
Ik was vandaag dus ook lekker vroeg uit en ging toen met een vriendin (net zo'n Disney gek als ik) naar de bioscoop naar de film "Frozen"



http://www.disney.nl/films/frozen over Frozen:
De dappere en optimistische Anna onderneemt samen met de ruige bergbewoner Kristoff en zijn trouwe rendier Sven een legendarisch avontuur om haar zus Elsa te vinden. Haar ijskrachten houden het koninkrijk Arendelle gevangen in een eeuwige winter. Hoog in de bergen ontmoeten Anna en Kristoff mythische trollen en een hilarische sneeuwman die Olaf heet. Daarnaast moeten ze barre omstandigheden zien te overwinnen om het koninkrijk te redden.



Frozen is een film met veel liedjes, mooie (Let it go!), grappige (Summer) en nog vele andere.
Het is een echte Disney prinsessen film (waar ik gek op ben!). Het is dus ook echt een meisjes film, ook best wel een jank film: er zitten zielige stukjes tussen.

Het is een film die iedere Disney film een keer gezien moet hebben, om een aantal redenen
  1. De muziek :)
  2. Het verhaal :)
  3. De jurk van Elsa (OMG)
  4. Grappige Olaf :)
En nog veel meer!!!

Ben jij naar Frozen geweest of ga je er nog heen?

voor meer foto's kijk op mijn Tumblr www.musicalmeid.tumblr.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow