Translate

Zoek je iets?

zondag 26 januari 2014

Review: Rituals Carpe Diem shampoo

Hey allemaal,

Ik heb nooit zoveel met verschillende shampoos gebruiken etc. Ik gebruik gewoon altijd Andrelon en dat werkt dan gewoon goed. (Hoewel ik het niet altijd super lekker vind ruiken of zo, maar mijn haar glanst wel en wordt zacht.)

Maar nu kreeg mijn moeder een pakket met allemaal Rituals dingen en ik kreeg er ook een aantal dingen uit waaronder de Carpe Diem shampoo

Rituals over de shampoo:verzorgende shampoo voor pluizig haar
Verzorgende shampoo voor pluizig haar die je haar weer glad, verzorgd en glanzend maakt

Organische Rijstmelk geeft je haar gezonde voeding, en Kersenbloesem zorgt voor een bijzondere geursensatie

Beschermt de kleur van je haar, is voor dagelijks gebruik & maakt je haar geschikt voor föhne
 
Volgens Rituals helpt de shampoo tegen pluizig haar. Nou heb ik niet heel erg pluizig haar dus dat kan ik niet echt heel erg goed beoordelen, maar het beetje pluis haar dat ik had was wel weg na het gebruik van deze shampoo.
Dan de geur fantastisch! Het ruikt super lekker en je haar daarna dus ook. Dus dat is ook een +puntje!
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik altijd wel ben te spreken over de geuren van Rituals, ze ruiken allemaal zo lekker!
De bodybutters vind ik ook altijd lekker ruiken!
Ik vind de naam ook erg leuk "Carpe Diem" (Pluk de dag). Ik vind het leuk verzonnen
Verder is het niet zo bijzonder
 
Dus kortom het is een goed werkende shampoo die erg lekker ruikt, hij verzorgt je haar goed en doet wat er beloofd wordt!
De shampoo is op de online webshop www.eu.rituals.com te koop en in de winkel.
 
Ga jij deze shampoo proberen/ Wat is jouw favoriete shampoo?

foto: www.fruugo.fi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow