Translate

Zoek je iets?

zaterdag 15 februari 2014

Forever 21 bestelling

Hoi allemaal,

Ik heb laatst een bestelling gedaan bij Forever 21 en het leek me leuk om mijn aankopen met jullie te delen!!


Als eerste deze te gekke warme comfy trui van... The Incredible Hulk! Het is een groene warme trui met een opdruk van een poster van The Hulk, ik zag hem en wilde hem meteen hebben! Ik vind dat soort shirts en truien heel erg leuk, (met superhelden erop) en het is gewoon een heel erg fijn model!
Dan nog een trui, maar toch net weer een hele andere, Het is een soort oudroze kleur en de trui is gebreid! Heerlijk maar af en toe kriebelt hij wel, maar dat maakt niets uit! Het is een vrij lange trui, I love it!
\
 
 
Dan dit helemaal te gekke shirt, nou ja shirt een soort driekwart trui... MET VOSJES! Dit is iets wat ik normaal niet zou kopen maar ik vond deze zo te gek, hij is warm maar niet te warm en hij zit lekker en staat leuk! I'm a happy girl
 
 
Dan een hele nette mooie blauwe blouse, ik voel met net Elsa (van Frozen) in deze blouse! Hij staat mooi maar ik moet hem wel in mijn broek doen want anders vind ik hem niet zo leuk!
 



Dan als volgende een hele warme maar te schattige witte trui met zwarte stipjes met de tekst trés cool! Ik wil al vrij lang gewoon een shirtje of trui met wit met zwarte stipjes en nu heb ik hem!!!! JEEEEEJ


Daarnaast kocht ik ook nog een lekker vest, wat ik gewoon over mijn zomer topjes heen aan kan trekken, ze verkopen ze ook bij de H&M maar ik was nu toch al bezig bij Forever 21 (en ik vind deze fijner). Hij is in allerlei kleuren verkrijgbaar maar ik koos gewoon een neutrale grijze kleur!
 
 
En dan als laatste (maar zeker niet de minste) een echt driekwart shirtje, met een tribal printje! Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op dit soort printjes! En ik vind de kleuren van dit shirt echt te schattig, ik draag hem op een lichte spijkerbroek en met mijn grijze vest wat ik ook bij Forever 21 kocht! Ook hier ben ik zooooooo blij mee!
Deze is helaas niet meer verkrijgbaar, dus kan ik er ook geen foto van laten zien...
 
Stel, je denkt nu echt wow forever 21 super winkel (is het ook!) klik dan op de advertentie op mijn blog, dan ben je gelijk helemaal goed ingesteld qua Europa etc.
 
Wat vinden jullie het leukste item?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow