Translate

Zoek je iets?

vrijdag 30 december 2016

Dingen die je vast herkent als je een uitsteller bent




Hoi allemaal,

Nu is het voor mij (gelukkig) vakantie, dus heb ik tijd genoeg om mijn huiswerk op orde te krijgen. Dat is ook wel nodig, want MAN, MAN, MAN, wat ben ik een goede uitsteller.
Ja echt, als ik er een lintje voor het kunnen krijgen, had ik hem al lang gekregen, geloof me!
Ik weet (en vooral hoop) dat ik niet de enige uitsteller ben (ja toch?!).
Vandaag 5 dingen die iedere uitsteller herkent.



 1. Jij werk 's avonds gewoon het beste
De avond voor de deadline ben je productiever dan ooit. Waarom zou je een week van te voren beginnen als je weet dat je de laatste avond werkt als een tierelier?

2. Je bent creatief
Niemand, maar dan ook NIEMAND begrijpt hoe jij het elke keer toch weer voor elkaar krijgt om je werk op tijd in te leveren. Hier moet dan toch een creatief meesterbrein achterzitten?

3. Grote klusjes heb je wel altijd geklaard
Klusjes als je kamer opruimen, stofzuigen of dingen ordenen heb jij wel altijd geklaard. Je doet er namelijk alles aan om niet aan je werk te hoeven zitten, maar je toch productief te voelen.

4. Volgende keer ga je het echt anders doen
Elke nacht die jij nog aan je werk zit omdat je over 4 uur een deadline hebt die je moet halen, beloof je jezelf dat je het volgende keer echt anders gaat doen. Je gaat volgende keer gewoon op tijd beginnen. Dat daar uiteindelijk niets van terecht komt, maakt niet uit. Hey, mag jij niet even uitrusten an je vorige deadline?

5. Je grootste angst is een printer die het niet doet
Je hebt het voor elkaar, je werk is af! Je loopt naar de printer en drukt op het knopje print, maar dan gebeurt er niets! Helemaal niets! De printer is stuk/het papier is op/de inkt is leeg of whatever. Je ergste nachtmerrie wordt waar *hoort Jaws deuntje op de achtergrond*.

Zo dit waren ze dan, 5 dingen die je herkent als je een uitsteller bent. Kan jij je ook zo in deze 5 punten vinden? Welcome to the club! Enne als jij dit artikel nu aan het lezen bent, omdat je eigenlijk iets moet doen waar je geen zin in hebt. DOE HET NU!

Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow