Translate

Zoek je iets?

zondag 30 maart 2014

Mijn lievelingslentekleuren nagellak!

Hoi allemaal! 

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten (en merken aan het weer) is de lente begonnen. Ik ben er zó blij mee! Ik houd van de lente!!!!


Bij de lente horen natuurlijk vrolijke kleurtjes, ook op je nagels daarom laat ik jullie hier, mijn favoriete lentekleurtjes zien!

Dit zijn ze allemaal, er zitten nagellakjes van HEMA, Catrice, essence en Miss sporty. 
Dit zijn dan ook mijn favoriete nagellak merken! 

Als eerste deze mint kleurige van essence. Hij is van de limited edition line Ticket to paradise. Deze nagellak is al mijn favoriet sinds de vorige zomervakantie, (toen ik hem kreeg). Toen schreef ik er ook een review over (Klik hier)



Dan vervolgens mijn nude nagellak van Catrice die ik kreeg voor Kerstmis. Dit is zo'n mooie simpele lak , die overal bij kan dat ik hem ook super vaak draag! Ook hier schreef ik een review over (klik hier) .De nagellak is van de special catrice Nude line en heet 'Karl says très chic 01

Dan nog een essence lakje, maar dan die van de colour & go collectie. Wat betekend dat hij erg snel opdroogt. Ik vond dit zo'n aparte kleur dat ik hem moest kopen, nog een leuk detail aan deze nagellak is, id dat de nagellak naar framboos ruikt :). Ook hier schreef ik weer een review van (klik hier)

Dan eentje van de HEMA , namelijk de quick & go, in de kleur 12 Dashing Ocean. Dit is een hele mooie blauwe zeetint, een hele aparte kleur. Ook deze droogt weer erg snel (gelukkig). Hier schreef ik ook een review van (klik hier) 

Dan eentje van Miss Sporty, een mooie lila achtige kleur! Ook weer een echt lente kleurtje waar ik blij mee ben! Het is van de quickdry collectie (nee ik houd echt neit van wachten) en hij is in de kleur 30. Ik vind het altijd jammer dat er geen naam aanzit, maar dat maakt op zich niet zo heel veel uit ;) 

Dan de laatste, weer van de HEMA maar nu van de Long Lasting collectie, wat dus betekend  dat hij lang moet blijven zitten. Het is een suikerspin roze kleur en hij heeft nummer 807, verder heeft hij geen naampje. Ik vind het een hele mooie lente kleur en ook hier ben ik blij mee. Jammer vind ik wel dat het heel erg lang duurt voor hij opgedroogd is...


Zo dit waren mijn favoriete lentekleurtjes! 
Tot snel!

Wat is jullie favoriete lente nagellak? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow