Translate

Zoek je iets?

zondag 30 maart 2014

Primark shoplog


Hey allemaal,

Een tijdje terug ben ik naar de Primark geweest om wat leuke shirtjes etc. te kopen , en hier komt mijn shoplog!

Ik kwam binnen en werd helemaal gek, allemaal shirts met Disney prints!!!!!!!!!

Alice in Wonderland lange mouwen shirt

Als eerste laat ik jullie deze zien, een shirt met Alice in Wonderland erop, echt een GEWELDIG shirt!!!
Ik vind de print erg leuk en ik vind het vooral leuk dat de print doorloopt op de mouwen, de achterkant is helemaal grijs. Echt dit is zo'n fantastisch lekker zittend comfy shirt!

Peter Pan take me to Neverland shirt



Dan dit Peter Pan shirt, waar Take me to Neverland opstaat. Noa als je mijn blog al iets langer volgt weet je dat ik echt gek ben op Peter Pan, en dus gek ben op dit shirt. Het is een mooie print een beetje wazig (wat ik zelf wel origineel vind). Nog een leuk detail is dat de mouwtjes zijn omgevouwen, super leuk! Ja ook hier ben ik super blij mee!


Broekje 
Dan een kort erg simpel broekje, wit met blauwe streepjes. Dit is gewoon een heel simpel broekje maar wat erg lekker is voor in de zomer, dit heeft verder toch geen uitleg nodig?!

Sneeuwwitje Pyjama


Dan komen we bij de pyjama's, als eerste zag ik deze schattige korte pyjama van Sneeuwwitje, nou ja eigenlijk meer van de zeven dwergen. Deze vind ik zooooo schattig en hij zit geweldig. Hij is misschien nog een beetje koud voor nu, maar in de zomer komt hij zeker van pas!





Sesamstraat pyjama





                               
Dan als laatste deze pyjama van Elmo van Sesamstraat! Ik vind hem zooooooo schattig, vooral de broek vind ik geweldig. Dit is een lange broek met onderin een elastiek zodat hij om je enkels blijf hangen, en de mouwen van het T-shirt zijn kort!


Zo verder kocht ik nog sokken etc. maar dat is niet zo interessant. 
Dat was het weer, tot snel!

Wat vinden jullie het leukste item? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow