Translate

Zoek je iets?

woensdag 19 maart 2014

Wat zou jij doen- Belle en het Beest



Hoi allemaal,

Vandaag is de allereerste "Wat zou jij doen?" ongeveer een maand geleden hebben ik uitgelegd hoe dit in elkaar zit etc. (lees hier het bericht nogmaals) 

Vandaag dus de eerste Disney film, en dit wordt Belle en het Beest. 

Dit is het gene waar het omdraait vandaag: Belle komt in een oud vervloekt kasteel terecht en het Beest woont daar (vroeger was hij een knappe prins, maar hij is vervloekt en nu is hij een lelijk oud beest). Zij wordt uiteindelijk verliefd op hem, de vraag is 
Zal jij verliefd kunnen worden op het Beest?



Oké daar gaat ie dan. Als ik binnen zou komen in een eng kasteel, zou ik alles wat daar rond loopt eng vinden, en zeker het Beest. In het begin is hij ook niet aardig en ik zou vreselijk bang zijn. Maar als hij aardiger wordt zal ik hem steeds meer gaan waarderen en steeds minder bang worden en zou hem als een vriend gaan zien. Ik weet niet wat ik er verder van zou moeten denken, ik kan me niet echt in Belle in leven sorry Belle. 
Beauty and the Beast

Ik koos Belle en het Beest als eerste omdat die mij een aantal keer gevraagd is, dus vandaar. Maar ik vind dit een hele lastige om mee te startte. 

En nu komt het, jullie hebben nu mijn mening gehoord, maar wat is jullie mening? Ik zou het leuk vinden als jullie dezelfde vraag aan jezelf stellen als ik gedaan heb en dat is namelijk Zal jij verliefd kunnen worden op het Beest?
Geloof me het is veel moeilijker dan je denkt!!!!

Tot snel 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow