Translate

Zoek je iets?

vrijdag 4 april 2014

Spring has Sprung TAG

Hey allemaal,

Ik heb het er al een keertje over gehad, maar ik doe het gewoon nog een keer :). HET IS LENTE!! Oh echt ik ben er zo blij mee!!!!!Dus vandaag heb ik een TAG over de lente!


Naar welke lente-trends kijk je het meeste uit?
De pastelkleuren! Ze komen elk jaar weer terug met lente en ik word er zo vrolijk van :). Ik vind het zulke schattige kleurtjes en het maakt me echt blij! Ik draag ze dan ook best wel veel ;).
Zo vind ik bijvoorbeeld onderstaande setjes geweldig!

 

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Eeehnm dit is een moeilijke want dat verschilt een beetje. Maar ik dacht als eerste aan van die zwierige mouwloze bloesjes dus ik denk dat ik dan voor die ga. Ik heb ze in verschillende kleuren en met verschillende patronen en ik vind ze heerlijk zitten! Ook vind ik het gewoon super classy uitzien. Maar zoals ik net al zei: Ik vind deze setjes hierboven toch echt wel geweldig!

 
Wat is je favoriete lente lipkleur?

LICHTROZE! Zo dat was een makkelijke ik heb het dan niet over een felle lichtroze maar over een wat meer nude kleurtje. Of een beetje peach achtig. Ik vind de lipsticks van Catrice altijd echt heel erg mooi en ik heb ook hele goede dingen over de Miss Sporty lippotloden gehoord dus misschien ga ik die dan ook wel aanschaffen.
 


En je favoriete lente nagellakkleur?

Hahaha, hier heb ik een aantal dagen geleden natuurlijk wat over verteld, (klik hier). Maar dan als ik er daarvan eentje zou moeten kiezen is dat denk ik die laatste van de HEMA, het is een long lasting lichtroze kleur die mooi dekt, perfect voor de lente!
 

How about je favoriete lentekleur in het algemeen?

Dat absoluut mintgroen! Ik houd gewoon van die kleur!!!!!!!!

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?

Zonder lang hoeven na te denken zeg ik Chocolate cream. Ik vind dit drankje erg lekker en het is koel. Ik vind het een erg lekker combinatie en het is lekker zoet wat ik wel een beetje bij de lente vind passen!


Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?

Ik denk het wel, mijn winterkleding is ook iets donkerder dan mijn lentekleren. Dat zijn wat vrolijkere pasteltinten, en ik ben blij dat die kleren weer bovenop in mijn kast kunnen liggen!

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Alles! Het is echt abnormaal hoe een mens zijn humeur kan veranderen door het weer. Ik wordt er dus heel vrolijk van! Ook vind ik de bloesem aan de bomen prachtig, daar kijk ik ook naar uit!


Nou dit was het alweer, ik vond dit echt een hele leuke TAG! IK heb nu nog meer zin in de lente! I'm a happy girl!
Heb jij ook zo'n zin in de lente ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow