Translate

Zoek je iets?

zondag 6 april 2014

Review: Essence silky touch blush

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik weer een product reviewen! Dit keer de Silky touch blush in kleur nr. 30 secret it-girl van essence.
Ik houd echt heel erg van essence producten, het is van een goede kwaliteit en het is een betaalbaar merk.
De silky touch blush is in meerdere kleuren te koop en zit in het standaard essence assortiment.

Hierboven zie je het doosje, het is niet heel erg bijzonder. Gewoon een rond doorzichtig doosje, hij is klein wat ik wel fijn vind want hij kan dus makkelijk mee op reis! De opdruk in de blush (hoe noem je dat?) vind ik echt heel erg schattig! Ik durfde hem de eerste keer bijna niet te gebruiken omdat ik het zonde vond dat ik de opdruk dan beschadigde. Dan nu over de blush zelf, het is een mooie perzik achtige kleur (die niet helemaal overkomt op de foto's) die je wat frisser maakt. De blush is erg goed gepigmenteerd waardoor hij een mooie kleur geeft voor een frisse look! Er zit een kleine shimmer in om het af te maken, je ziet hem niet erg goed, (wat ik persoonlijk mooi vind) maar hij zit er wel! 




Kortom weer een te gek product van essence wat ik jullie kan aanraden. Een mooie blush die zorgt voor een mooie, natuurlijke, frisse look. De blush heeft veel pigment dus de perzik achtige kleur komt mooi over. Er zit een lichte shimmer in om het af te maken! 
Ik ben fan! 


Wat is jouw favoriete essence product? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow