Translate

Zoek je iets?

donderdag 28 april 2016

Ik ben terug!




Hallo allemaal,

Na ruim drie maanden ben ik weer terug! Ja ik ben terug, wat ben ik daar blij mee zeg!
De afgelopen paar maanden zijn zo ongeveer de drukste en meest hectische maanden ooit geweest, maar ik heb van ieder moment genoten.

Wat ik precies heb gedaan, dat vertel ik jullie nog wel een keertje, want daar gaat het vandaag niet over.

Want ik ben terug en niet zomaar! Nee, ik ben nu echt terug en ik blijf terug. Ook al waren de afgelopen maanden echt fantastisch, miste ik één ding gewoon heel erg en dat was mijn blog. Ik miste het schrijven en ik miste het maken van foto's. Het is dan ook daarom dat ik het bloggen nu weer terug oppak.

Wat kan je ook al weer verwachten op mijn blog?

Ik kan me voorstellen dat jullie al lang niet meer weten wat mijn blog inhield en wanneer ik schreef, daarom hieronder een kort overzichtje.
Op de volgende dagen kan je een artikel verwachten op mijn blog:
*donderdag
*vrijdag
*zondag

Ik blog vooral over lifestyle, beauty en fashion. Hoewel ik de laatste tijd wel heel erg merk dat mijn interesses verplaatsen en dat ik ook wat persoonlijke dingetjes plaats en wat lijstjes met tips of andere dingen. Ook merk ik dat ik me steeds meer bezighoud met foto's maken en bewerken. Daarom hoop ik ook dat jullie verschil zien in de professionaliteit van mijn foto's.

Hebben jullie tips/tricks/opmerkingen laat die dan vooral achter, ik ben erg blij met jullie feedback!

Tot snel!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow