Translate

Zoek je iets?

dinsdag 6 mei 2014

Polyvore idee!

Hoi allemaal,

Misschien was het jullie al opgevallen, maar ik heb ook een musicalmeid profiel op Polyvore!
Polyvore is een website waar je een account aan kan maken. Op Polyvore kan je allerlei collages maken met producten van echte kleding/beauty/overige merken. Zo kan je bijvoorbeeld je perfecte kamer inrichten, of kan je kijken of die ene outfit echt leuk staat!


Zoals ik net al zei, ik heb ook een account aangemaakt die ik dan gekoppeld heb aan mijn blog!
Maar ik heb nu dus een ideetje, misschien was het jullie al opgevallen, maar ik heb nu van Divergent (het boek/ de film) al 2 facties (onverschrokkenheid en vriendschap) nagemaakt, (qua kledingstijl). Ik vind dit erg leuk om te doen en om met jullie te delen.
Mijn idee is dus nu om alle andere facties ook te maken, maar bijvoorbeeld ook de 12 districten van The Hungergames, of dingen van andere films.
Als je een film hebt waarvan je denkt: "Ja dit wil ik wel als een collage zien," laat het dan weten!!! Ik vind het leuk om ideeën van jullie te horen en dit geldt niet alleen voor de collages van Polyvore, maar ook voor gewone blog berichten etc.! Heb je een idee TELL ME!


Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow