Translate

Zoek je iets?

woensdag 30 juli 2014

Primark Shoplog

Hoi allemaal,

Een tijdje terug ben ik met een vriendin naar de Primark geweest. Eigenlijk wilde ik geen shoplog doen, maar ik vind de spullen die ik gekocht heb zo leuk, dat ik toch maar heb besloten er een shoplog van te maken.
Dus daar gaan we dan! (ik laat alleen kleding en tassen zien, maar geen make-up of zoiets)


Oversized Beautiful shirt 
Oké ik begin met dit oversized shirt. Ik kocht deze omdat ik de tekst gewoon héél erg cute vond.
Er staat namelijk: 'There are so many beautiful reasons to be happy' en ik ben het daar eigenlijk gewoon helemaal mee eens! Naast de tekst vond ik de strepen op de mouwen ook echt heel erg gaaf! Dat maakt het lekker stoer. En natuurlijk dat hij oversized is! Heerlijk vind ik dat, persoonlijk vind ik dat erg leuk staan op een strakke broek! 


Dreamer Cropped top 

Een van mijn favoriete aankopen! Een cropped top (maar niet zo heel cropped dus je hoeft niet een hoge broek eronder) met een beetje een Hawai printje. En ook weer met strepen op de mouwen! Daarnaast staat er groot dreamer op! Ik denk dat je mij zo het beste in een woord kan omschrijven, dromer! Ja ik vind het een super tof shirt en krijg er vaak complimentjes over :)

Topje met vogels

Misschien herkennen jullie dit printje wel! Ditzelfde printje staat op het jurkje wat ik in Camden Town gekocht (klik hier voor die shoplog). Ik vind het jurkje zo leuk (vooral het printje) dat ik dacht, waarom koop ik dit topje dan ook niet gewoon! Ik vind het wel echt heel grappig, want hij is echt precies hetzelfde haha. Dus het is een gewoon donkerblauw topje, met vogeltjes erop! Je moet hier van houden hoor, maar ik vind het echt heel erg leuk! 

Rood jurkje 

Dan een jurkje, eigenlijk iets wat ik gewoon niet vaak koop! Maar ik moest een jurkje hebben voor een feestje waar ik heen ging. Het is een rood jurkje en de bovenkant zit vol met bloemetjes.Een band bij je buik en dan loopt hij verder gewoon uit. Ja leuk!

Zwart broekje met riempje 
Dan dit zwarte broekje! Hij is gewoon heel erg simpel, maar daar hou ik wel van. Hij is dus gewoon zwart met een schattig gevlochten riempje! Ik heb gewoon niet zoveel "normale" korte broekjes (allemaal met drukke printjes) dus deze is dan wel handig!

Playsuit met aztec printje

En dan weer een favoriet... Een playsuit! Het is gewoon een schattige playsuit met een aztec printje. Lekker voor in de vakantie, ik vind dit soort dingen zo lekker zitten!! Dit is mijn tweede playsuit, ik heb er namelijk ook nog eentje van Forever 21. Ik vind het echt een super leuke playsuit en ik ben er dan ook super blij met dit ding! 

Tas met drie kleuren 

Ook heb ik een nieuwe tas gekocht. Een zwarte met een roze en een witte streep aan de voorkant. Hij is gewoon precies een goede maat om makkelijk overal mee naar toe te nemen. Want ik heb wel eens van die tassen en dan zijn ze eigenlijk te groot om even mee te nemen naar een vriendin of zoiets. Maar deze is gewoon een mooi maatje en leuk!

Badlaken met Engelse vlag 

En dan als laatste... dit badlaken met de Engelse vlag erop! Ik heb eigenlijk geen goed badlaken, maar deze is dus gewoon super goed! Ik ben er echt super blij mee!!

Ik ben super blij met mijn nieuwe spulletjes!
Wat vinden jullie van de Primark? 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow