Translate

Zoek je iets?

donderdag 31 juli 2014

Food: Candy Crush snoep

Hey allemaal,

Jullie kennen het denk ik allemaal wel, het spelletje Candy Crush. Misschien heb je het zelf wel gespeeld! Maar weet je wat mijn moeder in de winkel vond... De snoepjes uit Candy Crush, ze bestaan echt!!!

Je hebt de snoepjes 
* Sour Fruit Gummies
* Jelly Fish
* Mixed Fruit Gummies
* Color Bumbs

Ik heb de onderste drie soorten. 
Ik was zo nieuwsgierig toen mijn moeder het liet, dat ik ze meteen allemaal geproefd heb. Dat betekent dat de verpakkingen niet meer zo mooi zijn, dus pak ik de foto's van Jamin (die ze dus verkoopt)
Candy Crush Color Bombs

De Color Bombs zijn echt super lekker! Het is gewoon chocolade met zo'n disco dip die je op je softijsje kan nemen. Ik vind het erg lekker! Ze zijn erg klein, dus het is lekker voor gewoon eentje tussendoor. Ik ben er echt dol op.


Candy Crush Jelly Fish
Dan de Jelly Fish. Dit vind ik de minste van de drie, maar smaken verschillen. Het zijn een soort harde winegums in de vorm van een visje. Het idee is erg leuk, maar ik vind dat harde niet zo lekker. Ze blijven aan je tanden plakken... In het pakken zitten ze in verschillende kleuren (Rood is het lekkerste, vind ik...)

Candy Crush Mixed Fruit
En als laatste de Fruit Gummies. Deze zijn geweldig, lekkere zachte winegums. Ook weer in verschillende smaken. Dit is misschien wel mijn persoonlijke favoriet. Ze zijn ook weer zo lekker klein. Waah I just love it. 

Dus drie verschillende soorten snoep gebaseerd op het snoep uit Candy Crush. Dat is misschien wel het gene wat het zo leuk maakt. Het is van Candy Crush!!

Tot snel!
Welk snoep lijkt jou het lekkerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow