Translate

Zoek je iets?

zaterdag 2 augustus 2014

Biostip: Blended

Hey allemaal,

Gisteren ben ik met een vriendin naar de bioscoop geweest, naar de film Blended om precies te zijn. Ik vond het een erg goede film en wil de film daarom even met jullie delen.

Na een afschuwelijke blind date, spreken alleenstaande ouders Jim en Lauren af dat ze elkaar nooit meer zullen zien. Helaas is niet minder waar als ze door een ongelukje stranden op dezelfde droomvakantie in luxe Afrikaans resort.

Ik vond de film erg leuk, ik had eigenlijk verwacht dat het zo'n hele slechte romantische komedie zou zijn die alleen ik leuk vind, maar het viel mee! Er zat een erg mooi verhaal in. Ook vond ik de cast echt geweldig. De castleden paste gewoon goed bij hun personages en ze speelden het dan ook erg goed. Ook pasten de castleden goed bij elkaar. Er waren stukken dat ik moest huilen, dat ik moest lachen en dat ik boos werd. Dat hoort een goede film denk ik wel te doen, je meenemen in de emoties van de personages.


Ik wil niet te veel verklappen, daarom maar zo'n korte blog hierover.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow