Translate

Zoek je iets?

vrijdag 15 augustus 2014

Review: Catrice nagellak pasteltinten

Hey allemaal!

Ik heb vandaag weer een review voor jullie, van nagellak! Lang geleden he?! In dit artikel vertel ik jullie iets over 2 pasteltinten van nagellak van Catrice!

Ik kocht twee kleurtjes
* Minter Wonderland
* Lilactric

De namen zeggen het al een mint en een lila kleurtje! Super tof, want mijn lila en mint waren op!!


Dit is de kleur lilactic! (op de foto draag ik een basecoat en dan nog twee laagjes lak) Het is een lichte lila kleur! Wow ik wil de hele tijd naar mijn nagels blijven kijken, het is zo mooi!!!!! Hij dekt erg goed voor zo'n lichte kleur! Ik dacht na het eerste laagje dat het echt nooit zo dekken, maar na het tweede laagje dekte het erg goed! Ik vind de kleur zo prachtig! Heel classy! Hij blijft ongeveer een week mooi zitten en dan gaat hij afbrokkelen, dus best wel lang!

Dit is de kleur minter wonderland! Een felle mint kleur prachtig! Ook hierbij draag ik één laagje basecoat en twee laagjes lak. De kleur is erg mooi, maar dekt iets minder goed, dan het andere lakje! Maar wel gewoon goed genoeg!! Ik ben ook heel blij met dit kleurtje! Ook deze blijft ongeveer een week zitten! Ik vind het gewoon echt perfect!! 

Dus de pasteltinten van Catrice zijn goed te doen! Ze blijven mooi, lang zitten en dekken vrij goed!!

Wat is jouw favoriete kleur?












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow