Translate

Zoek je iets?

zondag 4 juni 2017

Ik ben de nieuwe editor bij GRLMAG




Hoi hoi,

De titel verraadt het natuurlijk al, maar ik wil het toch graag even meedelen: Ik ben de nieuwe editor/schrijver voor GRLMAG. Ik ben natuurlijk mega blij en had het ook nooit verwacht. Vandaag wil ik graag laten weten wat het precies inhoudt en hoe ik hierbij gekomen ben.


Hoe dan?

Op Facebook zag een vriendin van mij dat GRLMAG nieuwe editors zocht. Ik stuurde een mailtje met mijn motivatie daarin. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje dat ik twee artikelen mocht schrijven in de pijlers Mindstyle en Fun. Ik schreef er twee en de dag erna kreeg ik het mailtje dat ik het was geworden. Echt ik ben zo blij!

Wat dan?

GRLMAG is het leukste online magazine voor meiden tussen de 12 tot 17 jaar. Een aantal keer per week komt er een artikel online dat valt binnen de pijlers: Mindstyle, Fun, Beauty of Fashion. Deze pijlers zijn heel breed en er is daarom voor iedereen wel wat leuks te vinden. Ik schrijf nu per week 2 artikels, eentje voor mindstyle en eentje voor fun. Er zijn in totaal nu negen editors!

En je blog dan?

Op mijn blog zal er op zich niet heel veel veranderen, enkel dat ik waarschijnlijk de overstap ga maken naar Wordpress. Eigenlijk is het alleen maar leuk, je kan gewoon meer artikelen van mij lezen ; ).



Iedereen die al artikels van mij heeft gelezen, heel erg bedankt en iedereen ook bedankt voor de lieve reacties!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow