Translate

Zoek je iets?

vrijdag 22 augustus 2014

Review: Lush Aqua Marina

Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een review van een Lush product voor jullie. Dit keer van het product Aqua Marina.
Dit is een gezichtsverzorgingsproduct met zeewier. Ik was erg nieuwsgierig, want ik kwam eigenlijk om Angels on Bare skin te kopen, maar die was helaas al uitverkocht. En toen zei de verkoopster dat ik dan beter Aqua Marina kon kopen.



Lush over dit product

Er zitten drie verschillende soorten zeewier in Aqua Marina (nori zeewier, Iers mos, en het is ook een bestanddeel van carrageen extract). Daarbij nog heel veel zeezout, om het marinethema nog iets duidelijker te maken. We gebruiken zeewier om twee redenen: ten eerste, als je het goed gebruikt vormt het een heerlijke gel die je huid verzacht, ten tweede: het bevat ontzettend veel vitaminen en mineralen die essentieel zijn voor je lichaam. Meng dit met intens verzorgende aloë vera, diepreinigende kleisoorten en je hebt de ideale huidreiniger.

Behalve voor je gezicht is Aqua Marina ook een heerlijke zachte reiniger voor je lichaam.

Gebruiksaanwijzing
Masseer een kleine hoeveelheid over je vochtige huid, heel even in laten trekken en daarna afspoelen met lauw warm water. Gebruik altijd een schoon lepeltje om Aqua Marina uit je potje te halen!

 Aqua Marina

Mijn mening

Het eerste wat ik dacht toen ik het potje opende was: Jemig, wat een lucht, wat stinkt dit zeg! Het tweede wat ik dacht was: Jemig dat ziet er vies uit, moet ik dit echt op mijn gezicht gaan smeren?
Maar wees eerlijk, het ziet er ook vies uit en de geur is logisch, want er zit zeewier in en zeewier stinkt. 
Maar afgezien van hoe het eruit ziet en hoe het ruikt is het gewoon wel een heel fijn product. Het voelt prettig en het smeert makkelijk. Ook het papje maken duurt helemaal niet lang en is simpel! Ook is het potje precies een goede maat, je kan hem makkelijk in je toilettas doen, dus kan hij lekker mee op vakantie! 
Mar daar gaat het natuurlijk allemaal niet om, de werking van het product dát is het belangrijkst. 
Nadat je het op je gezicht hebt gesmeerd, in hebt laten trekken en er weer af hebt gehaald voelt je huid zacht. Of er een soort extra laagje op je huid licht of zoiets om je huid gewoon zacht en glad te laten voelen. Dit fijne gevoel blijft eigenlijk de hele dag zo. Ik voel dat mijn gezicht schoner is. Ook trekt de geur zo weg dus je gezicht gaat niet stinken (Gelukkig maar).

Kortom: Een goed product dat je huid goed verzorgt en zacht maakt. Het stinkt wel en het ziet er vies uit, maar zodra je het papje hebt gemaakt is dat al weg!! Geweldig dus! 

Tot snel!

Voor welk product ga jij Angels on Bare skin of Aqua Marina? 
foto's: www.lush.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow