Translate

Zoek je iets?

zaterdag 23 augustus 2014

The Happy TAG

Hoi allemaal!

Een paar dagen terug kwam op groentjesgezond.nl  deze TAG online. Ik werd zo vrolijk van deze Tag en ik had al zolang geen TAG meer gedaan, dat ik besloot om deze over te nemen!
Zoals de naam al zegt, gaat het over dingen die je happy maken! Dus daar gaat ie dan.

Vraag 1: Waar werd jij vanochtend vrolijk van?
Oh, dat weet ik meteen! Van mijn hond! Zodra ik namelijk de slaapkamerdeur open, staat mijn hond kwispelend voor mijn neus. Dan kruip ik weer snel mijn bed in en dan springt hij bovenop mij. En komt hij lekker naast me liggen! Super schattig toch?

Mijn hondje Cooper

Vraag 2: Van welk liedje word jij helemaal happy? 
Pff, dat zijn er zoveel! Ik vind zoveel liedjes leuk! Maar op dit moment (als ik er dan echt eentje moet kiezen) dan zal dat toch Summer ~ Frozen 

Vraag 3: Noem 5 dingen of personen waar jij gelukkig van wordt
Moeilijk, ik kan er wel meer dan 5 verzinnen, maar goed!
1. Mijn familie & vrienden (inclusief mijn hondje)
2. Zingen, dansen en acteren (musicals dus!)
3. Bloggen
4. Disney
5. Muziek

Vraag 4: Waar ben je het meest trots op? 
Op mijn doorzettingsvermogen denk ik. Als ik iets echt heel graag wil, dan ga ik er voor de volle 100% voor! Ik denk dat je daar best wel wat mee kan!

Vraag 5: Wat is het lekkerste gevoel ter wereld?
Kort maar krachtig: vrolijk zijn! Als je vrolijk bent, is de dag meteen te gek!



Vraag 6: Zet een timer op 1 minuut, typ in deze minuut zoveel mogelijk woorden waar jij blij van wordt
musicals, vrolijk zijn, dansen, zingen, acteren, bloggen, familie, vrienden, mijn hondje, reizen, foto's maken, chocolade, shoppen, sporten, dingen leren, leuke dingen doen met leuke mensen,
Zo wist je dat een minuut echt super kort is!!!


Zo dit was dan de TAG! Ik vond deze TAG echt geweldig! Ik word er heel blij van!! Jullie ook?
Ik TAG iedereen die deze TAG wil overnemen!

Tot snel!!


getekende foto's: chibird.tumblr.com 

1 opmerking:

  1. Wat super leuk! Ik word spontaan vrolijk van je vrolijkheid :D top tag, ga ik ook een keer doen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Follow