Translate

Zoek je iets?

zondag 24 augustus 2014

Mijn Boekenwishlist

Hoi allemaal,

Als je mijn blog al langer volgt snap je denk ik wel dat ik dol ben op boeken! Ik lees ze super veel en super snel! En ik blijf ze ook kopen! Omdat ik ze zoveel lees, ben ik snel door mijn boekenvoorraad heen. En nu heb ik een wishlist voor jullie gemaakt met de boeken die ik nog heel graag wil kopen!


  • Looking for Alaska (John Green)
  • Will Grayson Will Grayson (John Green)
  • Het verhaal van Four (Veronica Roth)
  • Het meisje dat in vuur en vlam stond (Leah Wilson)
  • De studie (Joelle Charbonneau)
  • Het examen (Joelle Charbonneau)
  • Verwoest me (Tahereh Mafi)
  • Breek me  (Tahereh Mafi)
  • Versplinter me (Tahereh Mafi)
  • Vertrouw me (Tahereh Mafi)
  • Delirium (Lauren Oliver)
  • De selectie (Kiera Cass)

Ik kan nog veel meer boeken opnoemen, maar dit zijn toch wel even de belangrijkste! Maar er staan ook boeken tussen die deel 1 van een verhaal zijn, als die boeken tof zijn wil ik de andere boeken natuurlijk ook!
Maar voorlopig moet ik eerst nog Half Zwart en Vrees me uitlezen. Maar bij Half Zwart ben ik al op de helft dus dat gaat denk ik wel snel. De boeken die ik heb gelezen review ik graag voor jullie! Dus dat ga ik met deze boeken ook zeker doen! Hou je nou niet van boeken, maar wil je toch graag lezen. Begin dan met dunnere boeken, de meeste boeken die hierboven op het lijstje staan zijn over de 400 bladzijdes, dus dat is misschien wel ietsje teveel. Maar de boeken van John Green zijn goed te doen! Het zijn goede verhalen en de boeken zijn niet zo dik! En dan kan je natuurlijk steeds dikkere boeken gaan lezen en dan kom je uiteindelijk net zo uit als ik! :)



Tot snel!

Heb jij nog boeken die je graag wilt lezen?

foto's: Tumblr


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow