Translate

Zoek je iets?

dinsdag 26 augustus 2014

Nice blogs to follow

Hoi allemaal,

Bloggen vind ik echt geweldig! Ik vind het heel leuk om stukjes te schrijven over dingen en dat mensen dat dan dus lezen. Maar ik vind het ook super tof om blogs te lezen. Daarom leek het mij leuk om hier een paar leuke blogs te noemen om te volgen. Ondertussen kent iedereen Beautygloss en Teskuh wel. Juist daarom heb ik vandaag voor relatief onbekende blogs gekozen. So let's start!




Britt van justbrittblog.nl is als eerste aan de beurt. JustBrittBlog is een blog over het leven van Britt. Ze vertelt over dingen die ze meemaakt op een hele leuke en herkenbare manier. Het zijn meestal van die kleine dingetjes die iedereen herkent en dáár blogt Britt dan over!
Ook ziet haar blog er heel professioneel uit. Sinds pas een paar weken heeft Britt een eigen URL etc. dus een eigen website. Het ziet er echt heel mooi en professioneel uit! Dus vind je het leuk om dingen te lezen en die te herkennen? Volg JustBrittBlog



Dan gaan we naar nummer 2! mylovelydailylife.com . My lovely daily life is een blog over van alles en nog wat. Eigenlijk net zoiets als mijn blog, maar dan met misschien iets minder beauty en wat meer lifestyle. Een hele leuke blog met zelfs af en toe een paar filmpjes! Ook plaatst ze elke week een cover die ze heeft ingezongen. Het ziet er super tof uit! Dus volgen!!

Life is good, confetti makes it great!

www.lifewithconfetti.blogspot.com is de volgende! Dit is een Engelstalige blog! (super tof, want dan kan je dit gewoon lezen en oefen je je Engels. Ik zeg twee vliegen in een klap!) Life With Confetti is een blog over zowel  beauty dingetjes als dingetjes die ze meemaakt. Een soort combi. Super tof! Dus als je wat aan je Engels wilt doen en toch lekker blogs wilt lezen zal ik voor deze blog kiezen!

The Super Maki
En dan een net begonnen blog. www.thesupermaki.blogspot.com 
The Super Maki is een blog vol met hersenspinsels van Marit. Van leuke films die ze net gezien heeft tot Bertus het poppetje dat van alles meemaakt (mijn persoonlijke favoriet!). The Super Maki is een hele gevarieerde blog. Ze plaatst reviews over films/boeken/theater dingetjes. Maar ze post ook elke week een grappig gedichtje of een verhaaltje over bijvoorbeeld Bertus!! (sorry jongens, Bertus is gewoon te gek!) 
Zoals ik al zei is The Super Maki net begonnen (denk aan ongeveer 2 weken). Maar ik vind de blog er nu al super mooi uitzien en dat zal waarschijnlijk alleen maar meer worden!! Dus ik zeg volgen!!

z-1-1024x768



















En dan de laatste happinessisanoutfit.com . Dit is een echte Fashion blog. Vol met dingen die je "moet" hebben voor het komende seizoen, maar ook met mooie looks. Misschien haal jij hier wel inspiratie uit en loop jij er elke dag super fashionable uit! Leuk dingetje aan deze site is dat ze zowel in het Engels als Nederlands blogt. Ze blogt het stuk in het Nederlands en daarna in het Engels, super tof toch?

Nou en dat was het dan weer! Ik hoop dat er een leuke blog voor je bij zit en dat je dus weer lekker veel te lezen heb!

Doei!

Wat is jouw favoriete blog? 





2 opmerkingen:

Follow