Translate

Zoek je iets?

donderdag 13 november 2014

Mode Musthaves site

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een leuk fashion artikel voor jullie. Dit keer over de website Mode Musthaves . 

Mode Musthaves is een website met alles wat tiener meisjes leuk vinden. Van oorbellen tot drinkbekers en van kleding tot schoenen. Ik heb even op de website gekeken en ik heb mijn favoriete dingen uitgekozen om aan jullie te laten zien!

Ja dames en heren jullie zien het goed! Dit is een polaroid camera. Gewoon te koop op deze website. Vinden jullie hem ook niet super cool? Ik ben verliefd!! 

Nu de winter eraan zit te komen, hou ik mezelf graag warm met bijvoorbeeld deze supe toffe sjaal! Ik vind de rode kleur echt heel erg mooi en de print super gaaf!. Nog een echte favoriet dus!

Vinden jullie deze tas ook super gaaf? Ik smelt echt bij dit soort tassen, met zulke leuke teksten. Als je deze tekst niet leuk vindt, niet getreurd ze hebben ook nog hele toffe andere teksten! 

Vervolgens deze super toffe warme trui! Staat echt super stoer volgens mij! Wat ik erg leuk vind is dat ze echt heel veel it shirts en truien hebben! Super tof dus! 

Wat vinden jullie van deze mooie ring? Mooi klein en subtiel dat soort ringen hebben ze vooral bij ModeMusthaves, ik heb nu deze uitgekozen, maar ik had er wel 10 uit kunnen kiezen! 

En dan als laatste een heel bijzonder ding! Dit is een slinger! En nu vind je het misschien iets heel stoms, maar je kan zelf je tekst verzinnen! En dit is niet het enige waar je zelf kan bepalen wat e op staat. Dit kan ook met shirts,sieraden etc!

Dit was hem dan al weer! Mijn favoriete van Mode Musthaves! Ik hoop dat jullie inspiratie uit dit artikel hebben kunnen halen. Tot snel! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow