Translate

Zoek je iets?

zondag 9 november 2014

Update

Hoi allemaal,

Jeetje wat heb ik lang niet geblogd zeg. Ik heb toetsweek/SE week gehad en heb dus heel erg hard geleerd de afgelopen 2 weken. Vandaar dat ik niet zo veel geschreven heb. Verschrikkelijk vond ik het! Maar vanaf deze week ga ik weer lekker beginnen met bloggen.


Een paar weken geleden had ik al iets gepost over een nieuwe aanpak van mijn blog . Nu ik de afgelopen tijd niet geblogd heb betekent dat niet dat ik niet over mijn blog heb nagedacht. Ik kreeg overal inspiratie vandaan (ik denk omdat dat toch iets leuker is dan je Duits boek) en heb dit allemaal bijgehouden en opgeschreven in een "To Blog" boekje. Dus er komen nieuwe dingen aan, het wordt allemaal net even iets professioneler en mooier *Jippie*.....
En nog een extra leuk dingetje deze week komt er een extra artikel op zaterdag 

Tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow