Translate

Zoek je iets?

dinsdag 30 december 2014

Mijn kerstcadeautjes 2014

Je kan nog steeds meedoen met de winactie!

Hoi allemaal,

Ik wil jullie heel graag mijn kerstcadeaus laten zien, want ik ben er zo blij mee!!! Dus dat ga ik dan vandaag ook doen!


Tink - Magic Store
Als eerste kreeg ik dit mooie beeldje van Tink. Ik weet niet of jullie het weten, maar ik spaar disney beeldjes, dus je kan wel raden hoe mega blij ik hiermee ben. Als je mijn blog al langer volg, weet je dat Peter Pan een van mijn lievelings-Disney films is. Dus dit beeldje is prachtig. Hij heeft een mooi plekje gekregen in mijn kast.

Alice in Wonderland mok - Disneyland Parijs



Oh, hier was ik zo blij mee! Het is een mok van Alice in Wonderland (mijn andere lievelings-Disneyfilm). Toen ik in Disneyland was, wilde ik hem eigenlijk al kopen, maar dat had ik toen niet gedaan en nu hebben mijn ouders hem voor me gekocht :)
Ook deze heeft een mooi plekje in mijn kast.

etui - Disney land
Dan heb ik van mijn ouders nog deze etui gekregen van de kat van Alice in Wonderland. Ik vind hem echt super schattig en ik ben hier ook blij mee. Ik ga 'm zeker gebruiken voor school!

Honey and Pink grapefruit showergel - The Body Shop
De laatste tijd ben ik weer helemaal gek op The Body Shop. Ik kom er super vaak om nieuwe dingen te testen/kopen. Ik had nog nooit showergels gekocht bij TBS, want ik kwam eigenlijk alleen voor de bodybutters. Maar nu heb ik toch 2 mini's gekregen. Ik had ook om mini's gevraagd, omdat ik dan eerst een mini van een showergel koop en als ik hem echt super lekker vind, koop ik de grote fles daarna. Super handig!

Mango Bodybutter - The Bodyshop
Naast deze lekker showergels kreeg ik ook nog deze grote pot Bodybutter in de geur Mango! Een hele lekkere, frisse, zoete geur die echt heerlijk ruikt!! Ik ben echt dol op de Bodybutters van TBS en was dus ook super blij toen ik deze kreeg!! 

Handcrème giftset - The Body Shop
Ook kreeg ik nog deze giftset van TBS met drie heerlijke handcrèmes. In dit pakje zit aardbei, mango en pink grapefruit en ik vind het heerlijk. Het is super handig, want ik heb in de winter altijd super droge handen en ik had alleen een grote fles handcrème dus ik kon het niet in mijn tas stoppen of zoiets. Nu zijn deze 3 lekker klein dus kunnen overal mee naar toe.

3 bodybutters giftset - The Bodyshop
Nog drie bodybutters, maar dit zijn drie kleintjes. Dit zijn alle drie de geuren van TBS kerstcollectie, dus dat is echt super! Het is dus cranberry, vanille en appel. HEERLIJK! 



Naast al deze cadeaus heb ik ook nog een yoga-mat en een Kruidvat cadeaukaart gekregen! Dus ik ben echt SUPER verwend. Ik ben er dan ook echt heel erg blij mee!!!
Voor de mensen die ook zo van TBS houden. Er is een 50% kortingsactie aan de gang en de limited edition van deze zomer zijn nu dus ook weer verkrijgbaar. Dus op alles tot 50% korting en je kan ook nog een keertje de dingen uit de zomercollectie kopen. Daarnaast is de gewone collectie en de kerstcollectie er natuurlijk ook nog gewoon!

Tot snel allemaal!

Wat hebben jullie voor Kerstmis gekregen?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow