Translate

Zoek je iets?

woensdag 31 december 2014

Oud & Nieuw Beautyblogger TAG!

Hey allemaal,

Vanavond knallen we allemaal het nieuwe jaar in. 2015 kom maar op! Maar voorlopig zitten we nog een paar uurtjes lekker in 2014. Vandaag ga ik voor jullie de Oud en Nieuw Beautyblogger Tag doen, want op welke dag kan het nu beter dan oudjaarsdag?




Oud:

- Wat is je leukste moment/herinnering van 2014?
Mijn leukste herinnering aan 2014 is denk ik Londen met mijn vader. Er waren echt heel veel dingen super leuk dit jaar, maar dit is ook wel iets wat ik ook echt weer opnieuw zou willen doen.
Dus Londen!

- Wat is je meest gebruikte beautyproduct van 2014?
Het meest gebruikte beautyproduct van 2014 voor mij is denk ik mijn essence lipstick in de kleur 07 natural beauty. Ik heb hem bijna elke dag gedragen, dus dat is wel erg veel. Nu ik dit schrijf draag ik hem trouwens weer!


- Welke grote les heb jij geleerd in 2014?
Genieten en ontspannen! Niet alles hoeft te draaien om werk/school, je moet ook gewoon tijd vrij maken om eens leuke dingen te doen!

- Welke 3 blogposts waren het populairst op jouw blog in 2014?

Ik doe hiervan alleen dingen die ik in 2014 heb geplaatst, want er zijn ook dingen die ik in 2013 gepost zijn en nog steeds populair! 
- de winactie op mijn blog (kan je nog steeds aan meedoen)
- Assepoester een modern sprookje
-Primark shoplog

- Wat is het leukste ding dat je voor je blog hebt mogen doen in 2014?

Ik ben dit jaar niet naar een meeting geweest of zoiets. :(. Maar het leukste wat ik voor jullie heb gedaan is de winactie!

Nieuw:

- Wat zijn de plannen met je blog voor 2015?
Doorgaan met bloggen, haha. Ja en zoals ik al een tijdje mee bezig ben ik wil alles gewoon iets professioneler etc. Daarnaast ga ik werken met een blog agenda!


- Wat zijn je doelen/wensen/ideeen voor 2015?
Mijn doel is om nog veel meer meisjes mijn blog te laten lezen en te inspireren met wat dan ook!

- Heb je enig idee wat de beautytrends voor 2015 zullen zijn?

Ik hoop zelf erg op nude lippen of lippen die iets donkerder dan nude zijn. Ik vind dat zelf echt prachtig! Dus ik hoop dat dit de nieuwe trend zou zijn voor 2015, maar ik heb zelf geen idee.

- Wat wil je anders doen in 2015 op blog gebied?

Dit is een beetje dezelfde vraag als de eerste, maar daarnaast wil ik me ook meer bezig houden met social media met mijn blog. Dus binnenkort is er een instagram pagina van musicalmeid. Facebook is er trouwens al!


Dit was 'm dan alweer de Oud & nieuw Beautyblogger tag. Ik hoop dat jullie net zo'n fijn 2014 hebben gehad als ik en een nog knallender 2015 krijgen!
Fijne jaarwisseling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow