Translate

Zoek je iets?

vrijdag 9 januari 2015

Review: W7 in the buff Lightly toasted eye colour palette

Hallo allemaal,

Ik wil deze review al een tijdje maken, maar de hele tijd komt er iets tussen, of wil ik toch iets anders doen. Maar vandaag is het zover ik ga het W7 lightly toasted pallet reviewen. Ik heb er zin in!




Ik hoor altijd super goede dingen over de W7 palletten, maar ik had er zelf nog nooit eentje gekocht, simpelweg omdat ik niet zo dol ben op make-up kopen op het internet. Ik wil gewoon graag weten wat ik koop. Ik wist dus ook niet waar je verder deze palletten kan kopen (en dat weet ik overigens nog steeds niet, dus als je het weet, please tell me!). Maar toen ik op het Meidenmagazine event aan het werk was, kregen we heel eventjes vrije tijd om rond te lopen, daar kocht ik toen dit pallet...

Ik vind het een heel divers pallet, met bruine, roze en blauwe tinten is het voor iedereen erg bruikbaar. Het palet zit in een mooi blik met reliëf, (vind ik mooi!) en er zit een kwastje bij!
Het palet ziet er mooi en bruikbaar uit en mag ik even een compliment geven voor de namen (o.a. Twister, Teddy bear en Wonderland)


Maar dit kan allemaal wel erg leuk en aardig zijn, maar het gaat natuurlijk gewoon om de pigment en de ogenschaduw zelf. En ik moet zeggen, het heeft me positief verbaasd! Ik dacht dat het wel oké zou zijn, niet super goed, maar oké, maar daar heb ik me sterk in vergist. WOW wat zijn deze kleuren prachtig, echt te gek! Het pigment is heel erg goed (dit komt op de camera niet goed over, vandaar geen pigment foto's :() e erg mooi. Daarnaast blijft het ook nog eens mooi zitten en gaat het niet korrelen. Ook is het erg fijn om aan te brengen, niet te poederig, maar perfect! Wat ik wel jammer vind is dat ik na een paar uur dikke, rode ogen heb, maar misschien ligt dat aan mij

Kortom een mooi oogschaduw palet met mooie kleurtjes die lang blijven zitten en fijn aanbrengt. De oogschaduw komt ook nog is in een mooi blik en met kwastje. Ik vind dit een geslaagde koop!

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow