Translate

Zoek je iets?

donderdag 22 januari 2015

Best Disney Songs ~ Belle (Beauty and the Beast)


Je kan nog steeds meedoen met de winactie



Hoi allemaal,

Vandaag ga ik weer één van mijn favoriete liedjes aan jullie laten horen! Dit keer is het een liedje uit een echt Disney klassieker, een film die iedereen kent en misschien wel 100 keer gezien heeft. Het is een liedje uit Belle en het Beest!
Belle en het Beest is niet mijn favoriete film, maar er zitten wel echt super gave liedjes in!
Vandaag laat ik jullie het nummer Belle horen


Dit is een heel vrolijk nummer en het zit meteen aan het begin van de film. Je ziet het dorp waar Belle in woont en eigenlijk wordt je gewoon eventjes aan iedereen voorgesteld en zie je in wat voor wereld je terecht bent gekomen! Ik vind dit echt één van de beste Disney liedjes ever! Niet per sé om het nummer zelf, maar vooral om alles wat eromheen gebeurd. Het is zo druk en zo vrolijk en je maakt er iedereen (denk ik) blij mee!

Kortom een geweldig leuk liedje aan het begin van een mooie film! Leuk voor als je je een keer down voelt of nergens zin meer in hebt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow